»Sejem Megra je dobra priložnost za razmislek o tem, ali smo v Sloveniji dovolj podjetni, ali znamo razmišljati dovolj dobro in v prihodnost, ali znamo razvijati nove tehnologije, slediti svetovnemu razvoju, prenašati tehnološka spoznanja v gospodarsko prakso in zaslužek, ali znamo razvijati zelene, okolju prijazne načine tehnologij, ki nas peljejo naprej.«
»Gradbeništvo, energetika, trajnostne tehnologije in druge tehniške panoge so preveč pomembne, da bi jih prepustili samo moškim. Poklicev ne smemo deliti na moške in ženske. Verjamem, da so ti časi minili, pomembno pa je, da delo opravljamo zavzeto in odgovorno, z znanjem, odgovornostjo in strastjo.«
»Dogovorili smo se, da vsak naredi še kanček domače naloge. Dobili se bomo predvidoma sredi aprila, ko bomo verjetno res lahko natančno povedali, v kakšnih rokih je stvar izvedljiva.«
»Vedeti je treba, da je to velik projekt, da gre za velik poseg v prostor in da bodo morali ljudje, ki tu živijo, v petih letih kar nekaj pretrpeti oz. potrpeti.«
»Absolutno hidroenergija ostaja ena ključnih prednosti Slovenije, zato NEPN to poudarja, res pa je, da niso navedene natančne lokacije, kjer jih bomo gradili, saj bo treba izvesti kar nekaj izravnalnih ukrepov, da bodo okoljsko sprejemljive.«
»Dejstvo pa je, da ko govorimo o jedrski energiji, je pred državo še ena pomembnejša odločitev, in sicer podaljšanje obratovanja za obstoječi blok. Trenutno ima dovoljenje za obratovanje do leta 2023, zato je treba zagotoviti, da bo lahko obratoval do leta 2043, kot je načrtovano.«
»Zato sem poudarjala, da je treba biti ambiciozen in realen in z ukrepi povedati, kako bomo zagotovili elektriko tudi v prihodnosti.«
»Njihove želje, med drugim brezplačen najem in celo dodelitev državne pomoči, smo zelo skrbno preučili, a smo ugotovili, da zakonitih možnosti za ugoditev ni.«
»Počakajmo na končno odločitev revizijske komisije, pa bomo videli, kako naprej. Postopki pa so zelo jasni.«
»Veliko preprosteje je na parkirišču sesti v avtomobil, se odpeljati v Ljubljano ali Maribor kot sesti v avtomobil, se odpeljati do železniške postaje, se potem usesti na vlak in se peljati tja, kamor se z vlakom pač da peljati.«
»Če bodo sprejeti tudi amandmaji, bo dodana pravica do brezplačnega javnega prevoza za vse invalide z evropsko kartico invalida in brezplačen javni prevoz za vse upokojence.«
»Jasno smo povedali, da je treba to uskladiti tudi z Evropsko komisijo, strinjam se, da bo potrebnih veliko naporov, če bomo ocenili, da je treba v Sloveniji uvesti javno gospodarsko službo za letalski promet.«