»Res zracionalizirati, kar se zracionalizirati da, glede na to, da je to zelo veliko na digitalni bazi trenutno in najbrž vsak delovni zvezek ali druga potrebščina nista potrebna.«
»To sem tudi doživela, seveda se pri vsakomer, ki ima šoloobvezne otroke, to dogaja. Na srednjih šolah imamo zelo malo delovnih zvezkov, ker tudi kot tržna niša nismo zanimivi v tem smislu. Vsekakor je treba dobro premisliti, ali je to sploh potrebno.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Na to smo večkrat opozarjali pristojno šolsko ministrstvo, ki pa ni storilo ničesar. Še vedno moramo šole zelo veliko financirati zunanje izvajalce za hrambo vseh teh podatkov in to ni prav.«
»Kdo bo to kontroliral, kdaj bo kontroliral, ob vstopu v šolo je nemogoče, da bomo mi imeli neke čuvaje, ki bodo gledali, ali oni imajo to potrdilo ali ne … če je to pogoj za k pouku, to se mi zdi, da je pretirano in da ne bo šlo, bodo otroci ostajali doma.«
»Za nas, ki smo bili navajeni tradicionalno izpeljali informativni dan, je to letos nekaj novega. Dejstvo je, da se predstavljamo samo prek videovsebin in portalov.«
»V bistvu vstopamo na totalno neznano polje, zelo nas skrbi, kako bo – nikoli ne veš, ali si naložil preveč vsebinskega gradiva ali bo virtualni sprehod po hiši predolg.«
»Ampak če si vi po Youtubu ogledate, kako nek stroj deluje ali pa v živo – tega se ne da primerjati, to je dejstvo, tega vzdušja v laboratoriju se tudi ne da prikazati v videu, pa če je še tako dober posnetek.«