»V oči bode predvsem zastavljen pisni izpit iz matematike, na katerem prevladujejo funkcijske naloge in nekatere posebnosti, po čemer se matura bistveno razlikuje od preteklih let, je izrazito težavnejša.«
»Morda je zrelostni izpit pri tem položila tudi šolska politika, ki ji je za spremembo od tistega, kar se je dogajalo pred tem, uspelo ne le napovedati, ampak enkrat tudi izpeljati spremembo, ki je namenoma – in tudi sam priznam to odprto v strahu, da nam ne bi uspela – nismo nikdar razglasili za reformo.«
»Pogosto je pouk preveč osredotočen na vsebine, ki so pričakovane na maturi, in podrejen izpitnim zahtevam, to pa lahko omejuje razsežnosti vzgojno-izobraževalnega procesa in njegovo učinkovitost.«
»Rešitve, ki jih opredeljuje predlog sprememb zakona o maturi, temeljijo na zagotavljanju višjega nivoja znanja za tiste dijake srednjih strokovnih šol, ki bi se v 3. letniku odločili, da bi radi nadaljevali študij na univerzitetnem oziroma enovitem magistrskem študijskem programu.«
»Dosedanje rešitve tega niso omogočale, saj morajo dijaki srednjih strokovnih šol za priprave na opravljanje petega izbirnega predmeta mature sami poiskati srednjo šolo oziroma gimnazijski program, ki jim omogoča priprave na izbrani predmet.«
»Vsako besedilo Dnevnika kuge sem napisal, kot da bi bilo zadnje, ne zato, ker bi mislil, da lahko umrem ali da bo konec sveta, ampak ker sem vso energijo dneva dal v besedilo – nobene municije si nisem prihranil za naslednji dan: vse je zdaj.«
»Zdaj ko sem pero nastavil na papir, vem, da sem storil najvažnejše, kar je v mojem zagatnem položaju mogoče storiti. Čutim, da nisem sprožil samo tistega mehanizma, s katerim bom mogel mirno pregledati burne dogodke poslednjih dni in se v njih znajti, temveč sem storil še nekaj več, morda sem se s tem že rešil.«
»Matura iz slovenščine na dveh ravneh in morebitno približevanje osnovne ravni poklicni maturi ne pomeni samo razvrednotenja programa gimnazije in učenja vseh gimnazijcev, temveč pomeni tudi podrejanje trendu všečnosti.«
»Ni prvič in ni zadnjič, da vse moje prilagoditve ne bodo sprejete, čeprav mi je težje kot vsem drugim. Sem zmožna tako kot vsi ostali. Jaz vem, da znam, če mi drugi ne verjamejo, pa je to njihov problem.«
»Ocenjuje se tako vsebinski kot jezikovni del. Pa ne samo goli jezik na tej mikroravni pravopis, slovnica, ampak v bistvu sposobnost in zmožnost besediljenja.«
»Slovnična in predvsem pravopisna pravila so neka rakava rana naših maturantov že kar dolgo časa, manj izgubljajo pri slogu in najmanj pri zunanji zgradbi.«