»Osebno si kot ministrica in tudi kot Kranjčanka želim, da bi to dvotirno progo dobili čim prej in s čim manj vpliva na okolje in na ljudi.«
»Sami stebri so po obliki podobni stebrom avtocestnega viadukta, s čimer je projektant želel slediti obliki. Višine so od 14 metrov, kar je prvi steber ob podpori sedem, pa do 64 metrov v sredini konstrukcije.«
»Pomembno je, da je delo napredovalo hitreje. To je dober znak za konec in da je cenejše, kot je bilo načrtovano. Tudi to je dober znak, da gre projekt v pravo smer.«
»Razdalja se bo s sedanjih 44 kilometrov zmanjšala na 27 kilometrov. Zmanjšala se bosta potovalni čas in obremenjenost za okolje in lokalno prebivalstvo.«
»Točen vzrok nesreče še ni jasen. Na kraju so strokovnjaki menili, da je nesreča najverjetneje posledica tehnične napake na tiru ali vlaku.«
»V ta namen so na ministrstvu v zadnjih mesecih pripravljali 'vizionarsko orientiran, predvsem pa ambiciozen' načrt vlaganja v železniško infrastrukturo za naslednjih 30 let, ki bo zahteval bistveno višja finančna sredstva kot do zdaj, pri čemer je Mihelič omenjal znesek 12 milijard evrov.«
»Ko sem se lotila raziskave, kdo je Josip Doltar bil, sem razmišljala, da je to neko potovanje k svojim koreninam. Hkrati pa se je potem sčasoma izkazalo, da je bil veliko več kot samo moj prednik. Bil je drzen, podjeten, pogumen, poseben, ničesar se ni bal, stopil je v politiko, v gospodarstvo.«
»Ko so Črnomaljci stopili skupaj, so vedno lahko gore premaknili, tako so pripeljali železnico v Belo krajino in tudi v Črnomelj, zgradili novo šolo, malo so potarnali, malo zlobirali, stopili skupaj in na koncu jim je uspelo.«