»Govorili so ji, da svet ni pripravljen na temnopolte balerine ali da v temnopolte balerine ni vredno vlagati. A DePrince je ostala odločna, osredotočena in začela delati velike korake.«
»Izvedli bomo drugo predstavo, svetovni galakoncert Svetlana Zaharova in prijatelji z baletnimi plesalci z vsega sveta. Predstava bo kmalu objavljena. Bo na isti termin.«
»Zaprosili smo za vizume za celotni ansambel. Ministrstvo za zunanje in evropske zadeve vizumov ni izdalo brez obrazložitve. Kar se tiče pa Zaharove, pa vizuma sploh ne potrebuje, saj zanj ni zaprosila, ima namreč vizum Republike Italije.«
»To literarno mojstrovino smo vzeli kot aktualno in relevantno temo razprave in upam, da smo zajeli njeno bistvo. Z ustvarjanjem drzne, asketske, električne, provokativne dinamike.«
»Smo ena od starejših evropskih oper in izhajamo iz tradicije, ki je ne smemo pozabiti, tudi naše občinstvo je dovolj tradicionalno, da ne smemo pozabiti svojih korenin, moramo pa biti seveda zazrti naprej. Kaj bo privlačilo mlade, kaj bo nagovarjalo novo občinstvo – to vizijo prihodnosti je treba umestiti v sedanji trenutek.«
»Nobena izgovorjena beseda ne more tako močno in globoko osvojiti vseh čutil gledalca, kot je to storilo združevanje brezhibno izdelane koreografije in bogate orkestracije glasbe, ki je plesnim umetnikom omogočila, da s popolnostjo gibov slikovito prikažejo Shakespearove like v popolnoma novem baletnem izrazu.«
»Preplet odločitev in dejanj, ki se zgodijo v štirih dneh, prinaša vrtiljak čustev, ki jih morajo plesalci uprizoriti v dobri uri in pol. Koreografija Jiříja Bubeníčka s prepoznavnim koreografskim slogom, polnim spremenljivosti in ekspresivnosti, se dotakne vsakogar od nas in ohranja balet Romeo in Julija kot eno najbolj priljubljenih in ikoničnih zgodb v svetu baleta.«
»Presegli so vse zastavljene cilje, dvignili umetniške standarde, predstave so bile razprodane, številni gledalci so prihajali tudi iz tujine, veliko smo imeli tudi gostovanj. Gledališče res živi.«
»Ko sem si leto pred našo premiero, kar je bilo tudi leto dni, preden sem prevzel vodenje ansambla, ogledal izvirno postavitev v Veroni, sem si rekel, da te predstave ne smemo dati na repertoar; iz preprostega razloga, ker občinstvo ne bo želelo videti česa drugega. In nisem se zmotil.«
»Grk Zorba je predvsem 'predstava za dušo'. Večinoma sem plesala v klasičnih baletih, to pa je predstava, kjer ti ni treba paziti na vsak prst, da je na svojem mestu, vsak pogled ter si lahko daš malo več svobode in se bolj sprostiš. Glasba je čudovita, te kar povede in res vsi zelo uživamo.«