16. maj 2023
»Preverjali smo, ali obstajajo razlike med učenci, ki so reševali PiRLS na papirju, in tistimi, ki so reševali raziskavo na računalniku. Pokazalo se je, da razlik med njimi ni – ni več razkoraka med papirjem in računalnikom.«
Rezultati o primerjavi med reševanjem raziskave na papirju in računalniku.
16. maj 2023
16. maj 2023
19. december 2019
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
Izjava o povezavi med bralno pismenostjo in gospodarskim napredkom ter socialno kohezijo.
19. december 2019
»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«
Poudarek na pomenu vseživljenjskega učenja in razvoja bralne pismenosti za vse generacije.