»Predlagam, da počakamo na izsledke tega strokovnega nadzora, lahko pa zagotovim, da ukrepi ne bodo samo individualni, ampak tudi sistemski. Poskušali bomo torej sistemsko zagotoviti, kjer koli je to potrebno, da se kaj takega ne ponovi več.«
»Seveda nas s tem, ko bo dokument pripravljen, čaka šele tisto pravo delo. To pomeni pripraviti akcijski načrt za to, da se posamezni ukrepi, ki so zapisani v tem dokumentu, dejansko tudi udejanjijo.«
»V zadnjem letu smo prejeli rezultate kar treh pomembnih raziskav, ki nakazujejo, da se bomo morali temeljiteje posvečati matematični, naravoslovni in bralni pismenosti ter državljanski vednosti.«
»Bodo naknadno potrebne tudi spremembe zakonov, ki urejajo delovanje srednjih šol.«
»Verjamem, da bomo s pomočjo portala množili znanje in še bolje razumeli prednosti multimedijskega učenja. Z vsakim odstavkom, ki ga preberemo, z vsakim videoposnetkom, ki si ga ogledamo, z vsako nalogo, ki jo rešimo, in z vsako mislijo, ki jo delimo, imamo nove priložnosti za rast, a tiskani učbeniki morajo ostati.«
»Pedagoški poklici so eni izmed tistih, pri katerih ima čas posebno dimenzijo. Vsak pedagoški delavec je namreč nenehno razpet med preteklostjo, ko posreduje znanja preteklih generacij, in prihodnostjo, saj otroke in mladostnike vzgaja in izobražuje, da bi se lahko učinkovito soočali z izzivi v prihodnosti.«
»Po danes videnem lahko rečem, da je bilo opravljeno veliko delo na interventnih ukrepih, bolj ali manj so z nujnimi začetnimi interventnimi deli pri koncu.«
»Končni cilj mora biti odprava družbene paradigme, da šport predstavlja težavo in da večje število ur športne vzgoje predstavlja večjo obremenitev za naše otroke. Prav nasprotno, šport je rešitev in v šolskem sistemu predstavlja razbremenitev.«