»Ko mi podjetniki rečejo: 'Glejte, smo tehnološko podjetje. Nimamo kvalificiranih žensk.', jim odgovorim: 'Bile so v srednji šoli in na univerzi. Kam so odšle zdaj?«
»Ne govorimo o tem, da bi bili na vodilnih položajih nekvalificirani posamezniki. Govorimo o sposobnostih in zmožnostih posameznikov, ki veljajo za vse. Govorimo pa tudi o dejstvu, da ne moremo govoriti, da je v družbi manj kot 10 odstotkov žensk, ki so primerne, učinkovite in sposobne. Tega ne morem sprejeti.«
»Ravno zaradi že dosežene enakopravnosti je treba pozorno spremljati vse mehanizme in prakse, s katerimi nas še vedno prepričujejo o naši manjvrednosti in podrejenosti.«
»Žensko se ali glorificira in vzdiguje ali zatira in zaničuje. Je muza, vredna občudovanja, ali pa 'neumna baba'. Gre pa za dve plati istega kovanca, v enem ali drugem primeru je razumljena kot drugorazredna.«
»Slovenija ima žico na meji. To že nekaj pove. Politiki in političarke, ki zaničujejo problem, ki je povzročil prihod večjega števila ljudi iz drugih držav, izvajajo rasistične politike, ki gredo z roko v roki z idejo, da je treba našo nacionalno identiteto in homogenost ohranjati ter reproducirati.«
»Vsak človek, ki ima kakršno koli okvaro, ne samo gluhi, tudi drugi, se seveda v družbi težje vključuje in uresničuje, pa ne zaradi njega samega, ampak zaradi drugih članov družbe, ki velikokrat ne razumejo navidezne tišine sveta gluhih. Iz te nevednosti pa potem nastajajo kakšne čudne situacije.«
»Standard enotnega plačila je skupek pravil in regulacij, s katerimi se ugotovi neenakost plač znotraj določenega podjetja.«
»V poslovnem okolju lahko zasledimo veliko ukrepov in prizadevanj za vzpostavitev enakopravnosti med spoloma na delovnem mestu, predvsem na ravni svetovnih podjetij.«
»Zdi se, da Mozarta vedno znova pritegnejo nezamisljiva, prepovedana in socialno nemogoča partnerstva, prav tako nepredvidljivi in nenadzorovani čustveni vzgibi, ki v Ugrabitvi ne premagajo zgolj razkoraka med stanovi, ampak celo prepad med dvema različnima kulturama, pri tem pa ne nazadnje poudarijo enakopravnost v erotiki med moškim in žensko.«
»Delo po eni strani zaznamuje odločen Mozartov korak tako k osebnostni kakor tudi umetniški samostojnosti, saj lahko njegovo Ugrabitev iz seraja štejemo za eno izmed prvih tehtnejših glasbenodramskih 'dejanj' mladega skladatelja, ki se je zgolj nekaj mesecev pred prejetim naročilom dela osvobodil glasbene 'tlake' svojega prvega pomembnejšega delodajalca, salzburškega knezoškofa Colloreda.«
»Mozart tudi v svojih drugih glasbenogledaliških delih, kot so Figarova svatba, Cosi fan tutte in Don Giovanni, poudarja enakovrednost in v smislu pravic tudi enakopravnost žensk in celo superiornost t. i. nižjega služabniškega sloja nasproti okosteneli, abotni in vase zaverovani aristokraciji, ki pa ne premore resnične duhovne moči gospostva.«