»Moji filmi se nikoli ne gibljejo v območju udobja, za razliko od žanra resničnih zločinov na Netflixu. Tam je linija med dobrim in zlom zelo jasno začrtana, v Maldororju pa je zabrisana. S filmom se moraš spopasti, se z njim boriti. Gledalca hočem vedno postaviti v položaj, da mora predelati film.«
»Po projekcijah filma, ko smo imeli pogovore s publiko, sem bil vedno vesel, ko sem videl kako žensko mojih let ali pa malo starejšo s svojim sinom ali hčerko. Otroci so šele takrat razumeli, zakaj v mladosti niso smeli na igrišče. Odrasli jim niso ničesar razlagali, o primeru takrat niso hoteli govoriti. Zdaj se je odprla priložnost za pogovor.«
»Vse se dogaja tako hitro, da težko dojemamo. Že sama uvrstitev med tekmovalne filme Torina je bila za nas neverjetna čast – biti edini film iz regije nam je pomenilo ogromno in smo že od same te izkušnje domov prinesli ogromno lepega.«
»Vse se dogaja tako hitro, da težko dojemamo. Že sama uvrstitev med tekmovalne filme Torina je bila za nas neverjetna čast – biti edini film iz regije nam je pomenilo ogromno in smo že od same te izkušnje domov prinesli ogromno lepega.«
»Krasen film režiserja Hirokazuja Koreede ves čas preseneča in prestavlja gledalca, da na isto zgodbo lahko pogleda tudi z novih zornih kotov. Res se mi dopadejo filmi iz prejšnjih Liffov, ki jih lahko najdem na RTV 365.«
»Dokumentarni film, ki me spominja na sprejemne izpite za študij arhitekture. Na tečaju sem se prvič srečal z Escherjem v praksi in se učil njegovih perspektiv in vizualnih iger. Res umetnik, ki je gledal na svet zunaj okvirja.«
»Danska serija režiserja Mikkela Muncha-Falsa, ki me je nasmejala zaradi svoje igrivosti in humorja, ki je nežen in izhaja iz nemoči. Všeč mi je način, kako danski igralci ustvarjajo komične situacije, kjer lahko res z minimalnimi sredstvi in detajli uspejo nasmejati in prepričati.«