»Prvotna ideja je bila povabiti profesorje z glasbenih akademij v regiji, da bi se dijaki in študenti z njimi srečevali, kar bi jim lahko olajšalo izbiro nadaljnjega šolanja.«
»Zelo nam je pomembno, da predstavimo tudi slovenske skladatelje, zato smo v preteklih letih organizirali avtorske večere Uroša Rojka, Petra Šavlija, Aleša Strajnarja in Nejca Kuharja, v Postojno pa privabili tudi velika imena odrov klasične kitare.«
»Če želimo, da se festival uveljavi ne le v Sloveniji, ampak tudi v odnosu do primerljivih festivalov v tujini, moramo nujno povabiti velika imena, na čemer smo gradili od vsega začetka.«
»Pri oblikovanju programa veliko pomagajo Antonovi nekdanji dijaki s Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani, ki so študij nadaljevali v tujini, so vrhunski kitaristi in navezujejo dobre stike s koncertanti.«
»Z nami zelo rad sodeluje in zelo se je angažiral tudi ob lanskem jubilejnem koncertu ob deseti obletnici festivala, ko so trije solisti, poleg njega še Jure Cerkovnik in Nejc Kuhar, nastopili ob spremljavi godalnega orkestra Amadeo in Godalnega orkestra Dissonance.«
»Med drugim navdušili Iggyja Popa. Je pa njihova lanska plošča za v Sloveniji delujočo založbo Glitterbeat Recrods v mednarodnem prostoru odmevala tudi zaradi sodelovanj z dvema ikonama rockglasbe – Leejem Ranaldom iz Sonic Youth in Jellom Biafro iz Dead Kennedys.«
»Zanj menda pravijo, da mu je uspelo ustvariti glasbo, ki si jo je Frank Zappa vedno želel delati, a mu nikdar ni uspelo. Ob Goranu Bregoviću je Papasov nedvomno eden najpomembnejših predstavnikov balkanske glasbe, ki že od leta 1973 vodi svojo glasbeno (r)evolucijo. Vsekakor bomo skupaj brusili pete, tako da naj bo obutev primerna.«
»Organizatorji smo zelo zadovoljni, da se je uvedba vstopnine izkazala za izredno pozitiven ukrep, ki bistveno prispeva k večji varnosti, obisk pa je bil kljub vstopnini odličen. V treh dneh je festival gostil okoli 45.000 obiskovalcev.«
»Anže in Kara sta ROKOVSKI ZVEZDI, ki sta del našega Bleeding Fingers Music kolektiva, to glasbo sta vzela za svojo. Tako ponosen sem nanju in zaslužita si praznovanja!«
»Ker današnje generacije odraščajo na vizualnih stilih YouTuba in TikToka, želim otroke nagovoriti na podoben narativen način. V filmu ima pomembno vlogo tudi glasba, zato glasbeno podobo oblikujemo v sodelovanju s progresivnimi slovenskimi artisti – Vazzom, Sahareyo in Dachotom, ki v filmu tudi nastopajo. Poleg razburljive filmske izkušnje pa želim poslati otrokom tudi sporočilo, da nikoli ne smemo obupati in da, kadar delujemo skupaj, lahko prispevamo k spremembi in gradimo boljšo prihodnost.«
»Ko se dandanes naša življenja v vse večji meri selijo v digitalne svetove, verjamemo, da zdaj, bolj kot kadar koli, potrebujemo zgodbe o lepoti analognega sveta. Otroci, ki jim je ta film namenjen, so velik del svojega otroštva preživeli v svetovnih krizah – sprva koronavirus, potem recesija, zdaj vojna. Naša dolžnost je, da jim pokažemo, da obstaja upanje v boljši jutri tudi v analognem svetu, zanj pa se moramo aktivno boriti.«
»Prispevek Karmine Šilec k razvoju glasbene umetnosti v našem prostoru je tudi posebna oblika delovanja, povezana z glasbeno dediščino in njeno implementacijo v sodobno ustvarjalnost.«
»Karmina Šilec je slovenska umetnica širokega spektra delovanja, dirigentka, gledališka režiserka in skladateljica, ki nenehno išče novo glasbo in nova področja odrskega izražanja, ustvarja projekte z različnimi opernimi in dramskimi hišami, festivali in ansambli po vsem svetu ... S svojo drznostjo, provokativnostjo in erudicijo je preoblikovala različne vokalne zasedbe v vrhunske umetniške formacije najvišjega ranga.«
»Na koncertu bomo slišali in videli, kako se je instrument razvijal skozi stoletja: kako se je razvijala oblika – povečeval se je recimo trup kitare, kako so se razvijale strune, ki so jih v razvoju dodajali, a so bile na začetku, v renesansi, dvojne strune, ki so nato v prehodu v 19. stoletje prešle v enojne strune.«