»Vprašajmo, ali smo kot družba pripravljeni stopiti korak dlje in izreči jasno zahtevo: ne gre le za simbolno priznanje, ampak za konkretne rešitve, zakonodajo in finančne spodbude.«
»Razglasitev dneva inkluzije je seveda namenjen povečevanju zavedanja o pomembnosti vključevanja vseh posameznikov v družbo, ne glede na njihove posebne potrebe, družbenogospodarski status, spol, raso ali druge razlike.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Poučevala sem dolgotrajno bolno učenko, učenko s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ki je imela disleksijo, učenko z ADHD-jem ter učenko z motnjami v duševnem razvoju.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Nujno je, da v sodelovanju odgovorno krepimo imunski sistem družbe in poskrbimo za slehernika, posebej tistega, ki sam tega ne zna ali ne zmore. Slovenija ima za to vse možnosti in resurse.«
»To pomeni, da jih je treba vključiti v redne oddelke vrtcev, treba jih je vključiti v večinske šole, najti moramo inkluzivne oblike zaposlitve in ustvariti razmere, da bodo lahko živeli samostojno. Praktično na nobenem od teh področij do zdaj ni narejenega veliko. Imamo ustrezno zakonodajo, nimamo pa tega realiziranega v praksi.«
»Še vedno se pogosto misli, da so osebe z Downovim sindromom manj sposobne, kar sicer do neke mere drži, vendar če jim prilagodimo posamezne stvari, so povsem enakovredne nam.«