»Udeleženci se naučijo inovativnih načinov poučevanja, tako v razredu kot v kliničnem okolju, z metodami učenja veščin, dvema virtualnima delavnicama v živo, moduli spletnega učenja, individualnimi in skupinskimi projekti, ter zaključnim projektom.«
»Pojem ocij laičnemu bralcu ni poznan – označuje človekovo pomembno potrebo, da noče biti samo delavec, da ni na svetu samo zato, da bi bil koristen, da ni le instrument, ki naj služi sistemu, temveč da je tudi iskalec odnosa z realnostjo.«
»Kljub temu, da jih je večina odgovorila, da se v šoli sicer počutijo dobro in sprejeti, je kar nekaj otrok in tudi staršev odgovorilo, da se v šoli ne počutijo dobro, čemur botruje predvsem nesprejemanje s strani vrstnikov večinskega prebivalstva. Nekateri so izpostavili, da so sošolci do njih nesramni, jih zmerjajo na podlagi njihove etnične pripadnosti in da zaradi tega posledično šole ne obiskujejo radi.«
»Čeprav sama v času izobraževanja nisem doživela nekih oblik diskriminacije, sem bila toliko bolj presenečena, ko so mi naši najmlajši, s katerimi tudi delam, zaupali, da jih v šoli še vedno zmerjajo in žalijo. Raziskave sem se lotila zelo optimistično, zato so me izjave otrok in njihovih staršev toliko bolj presenetile. Menim, da se o počutju vseh otrok, ne samo romskih, premalo pogovarjamo. Kot pedagoginja vztrajam pri tem, da bi šola morala biti institucija, v kateri se otrok počuti varno.«
»So pa izsledki raziskave s področja pedagogike podprli še domnevo, zakaj se otroci bolje počutijo v domačem naselju kot v šoli, saj se v popoldanskem prostem času ne družijo z otroki večinskega prebivalstva.«
»Vsakemu ustvarjalcu mora biti popolnoma jasno, kje je meja med profesionalnim in zasebnim. Med etičnim in etično spornim. Pedagogom na akademiji, ki je hkrati umetniška, znanstvena in pedagoška, mora biti ta meja jasna še toliko bolj. Kakršno koli nadlegovanje ali nasilje, spolno, fizično ali psihično, ne sme biti prisotno, kaj šele tolerirano. Ne v odnosu pedagog študent ali v katerem koli drugem odnosu. In ne sme biti 'zapakirano v študijski proces'.«
»Naredili bomo vse, kar je v naši moči. Predvsem se bomo trudili ustvariti vzdušje, v katerem se bodo študentke in študenti počutili varne in bodo lahko izbranim zaupnikom zaupali težave, v kakršnih se bodo znašli. In seveda, da njihovo zaupanje ne bo zlorabljeno, ampak bo osnova za razrešitev težav, problemov ter ustrezno sankcioniranje prekrškov, vse s ciljem zagotoviti čim bolj kvaliteten, varen in avtonomen študij.«
»Z uporabo obeh imajo dijaki priložnost, da se usedejo na invalidski voziček in gredo po poligonu, tako da tudi sami iz prve roke dobijo občutek, kako je, če si gibalno oviran in na vozičku.«
»Sprašujte, sprašujte, sprašujte. Ne na informativnih dnevih samo poslušati, ampak si že vnaprej pripravite kakšno vprašanje, če vas kaj zanima.«