»Že konec 40. let prejšnjega stoletja, torej v najtežjih časih, je naredil ta preobrat smeri, v katero lahko gre kiparstvo. V 50. in 60. letih prejšnjega stoletja je razvil svojo izjemno osebnost. Vpletel je teme, ki prej v našem kiparstvu niso bile znane.«
»Bil je popolnoma neobremenjen z umetniškimi pravili, gibanji in formalnimi oblikami. Vsak znak sistema je doživljal kot omejevanje kreativnosti, kot grožnjo izgube vsebine, kot omejevanje smisla umetniškega dejanja.«
»Vse to podkrepi z izborom kiparskega materiala, v glavnem lesa hrasta in lipe, ki mu pomeni domačo, živo in prijazno snov, ki jo zna vešče preoblikovati v vitalen in aktiven organizem kipa, izdelan v detajlu in z obdelavo, ki nas spodbuja k nežnemu dotiku.«
»Umetnik se po kustosinjinem mnenju 'ni zadovoljil z izpovedjo, ki bi bila zanimiva zgolj zaradi forme same, njenih ekspresivnih ali monumentalnih razsežnosti, temveč se je z veliko senzibilnostjo prepustil iskanju obdelave materiala in distinktivnemu razpoznavanju, dojemanju in čutenju umetniškega, vitalnega, sporočilnega, ujetega v lepoto in izraznost materiala pa tudi prostora, površine in svetlobe, predvsem pa svojega notranjega nagovora'.«
»Njene domiselne upodobitve so za gledalca močna izkušnja, h kateri verodostojno dodaja bolj kot ne filozofsko preizpraševanje človeške eksistence v ključnih življenjskih fazah, zaradi česar učinkujejo nanj še silnejše.«