»Veseli smo, da je zgodba o Prešernovih sodobnikih tako lepo zaživela. Vsakič, ko opazim, da se kdo od mladih ustavi v parku in si ogleduje kipe Prešernovih sodobnikov ter se fotografira ob njih, čutim zadovoljstvo.«
»V. d. direktorice Obalnih galerij Piran Mara Ambrožič Verderber je povedala, da njegova umetnina predstavlja vesoljsko ladjo, ki 'nas potisne v neko bližnjo prihodnost, ki pa seveda ima svojo specifično težo'.«
»Umetniška praksa Tomaža Furlana je globoko prepredena s humornim in ironičnim odnosom do situacij, s katerimi je posameznik soočen v svojem vsakdanu in jih je v duhu časa primoran reševati po ključu optimalne učinkovitosti.«
»Snov črpa iz svojega okolja in svoje osebne zgodovine, sleherno dogajanje v svojem notranjem svetu v ciklu impulzivnih umetniških intervencij prevede v vizualni svet, pri čemer ostaja zvesta svojemu čutnemu in intenzivnemu likovnemu jeziku ter surovi, (zgolj na videz) nerafinirani in divji estetiki.«
»Želja po širitvi v prostor je nedvoumno nakazana z instalacijami, ki poskušajo vsaj deloma zanikati dekorativnost in dvodimenzionalno naravo kolažev in slik, sicer pa tudi ti niso izrazito ploskoviti, saj s plastenjem in nalaganjem materialov doseže večdimenzionalen efekt.«
»Zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto.«
»Piše v čarobni slovenščini, ki bralca sprva zmede, saj se zdi, kot bi bila arhaična, nato pa ga oplemeniti, ko se zave, da je to slovenščina, kakršna bi lahko bila, ko bi jo ljubili in negovali kot on.«
»Obiskovalci se že vse od nastanka Rockefellerjevega centra čudijo in pogledujejo navzgor k arhitekturi in dizajnu brez primere. Zato je še posebej primerno, da predstavimo Friedmanovo neverjetno delo v našem javnem umetnostnem programu.«
»Ljudje po navadi fizično ponotranjijo figuralno kiparstvo – posnemajo kretnje skulpture. Looking Up predstavlja prošnjo k pogledu onstran sebe in k spodbujanju čudenja, odkrivanja, občudovanja in pozitivnosti.«
»Apolinična lepota njegovih ženskih figurin v različnih pozah in s preprostimi atributi, kakršni so šal, brisača, vrč, pladenj ali prt, doseže še večjo intimnost v bolj svobodni obdelavi in topli barvi gline.«