»Za konec smo prihranili še s soncem in strastjo obsijane glasbene razglednice iz Španije in Latinske Amerike, ki nas bodo prav gotovo popeljale do glasbenega vrelišča večera.«
»Se božična kantata Sveta noč Andreja Makorja kot obsežnejše vokalno-instrumentalno delo razgrinja v treh 'stavkih', od katerih je vsak sestavljen iz instrumentalnega uvoda ali mediger (poimenovanih kot Variacij), ki povezujejo posamezne glasbene točke.«
»Gledalcem želimo povedati, da če smo povezani kot skupnost, kot skupina, kot ustvarjalci in obiskovalci dogodka, v en ples, obrnjeni drug v drugega, lahko skupaj ustvarimo občutje varnosti. To je ta trenutek zelo pomembno.«
»S koncertom skupine Perpetuum Jazzile. Ta skupina je namreč nastopala v številnih evropskih mestih in predstavljala ne samo slovensko predsedovanje, ampak Slovenijo in slovensko kulturo.«
»Zvočni preplet flavte in široke barvne palete godal, posebej aktualen v 18. stoletju, si utira pot k ponovno obujeni priljubljenosti – navdihnil je tudi Amy Beach, pionirko med ameriškimi skladateljicami in nacionalni simbol ženske kreativnosti.«
»Iz gostujočih umetnikov izvabi presenetljivo pestrost, od divjega zaklinjanja do razburkanega zbora sambe – Rastilho je odet v odmeve in odjeke z 'napakami', kot so praskanje z nohti, prasket, sopihi, hropot ter zvok strun, ki udarjajo po prečkah – linije, ki se zlivajo v enovit zvočni mozaik.«
»Njegovo posebno razpoloženje prikliče mojstrovine od 60. in 70. let naprej. Kiko zajema vplive od legend brazilske pesmi in akustične kitare, kot so Dorival Caymmi, Baden Powell, Joao Bosco ali Gilberto Gil.«
»Hvaležni smo maestru Barenboimu, da je junija 2020 v Musikvereinu dirigiral prvi koncert Dunajske filharmonije po koronskem zaprtju družbe. Prihodnje leto bo praznoval tudi 80. rojstni dan. V znak te globoke umetniške vezi smo ga prosili, da bo 1. januarja 2022 še tretjič stopil na stopničke novoletnega koncerta.«
»Daniel Barenboim zavzema izjemno mesto v zgodovini Dunajske filharmonije. Z njim ne uživamo le v dolgoletnem in plodnem umetniškem partnerstvu, temveč tudi v sijajnem prijateljstvu.«
»Čeprav ponekod neenakomerno, Šerbedžijeva Ne okreći se, sine uspešno korespondira s tem časom primanjkljaja koncertnih in kulturnih vsebin, ki niso povezane s televizijo in spletom, ko so naši spomini, tako ali drugače, zgolj duhovna hrana in pomemben vir čustvenega življenja.«