»Moje največje nagrade so zbrane v knjigi. To je en lep spomin, to je bilo vse spontano, to je prehajalo iz enega časa v drugega. Ukvarjal sem se z več zvrstmi glasbe, vedno rad poudarim, da sem bil dve leti v Zagrebu z eno odlično rock-pop skupino, s skupino Klan sem posnel tudi dve plošči, ki sta izšli pri Jugotonu. To so lepi spomini. Takrat, ko sem se začel ukvarjati z glasbo, mi je profesorica, ki je bila operna pevka, rekla: 'Vidim, da te bo zaneslo nekam drugam, da ne boš ostal v gledališču.' Ampak zdaj pa vidim, da bom na koncu ostal v gledališču, tam bom 7. septembra imel jubilejni koncert v SNG-ju Maribor.«
»Nisem imel vizije. Ko si star 14 let, si ne rečeš ravno 'Joj, želim si, da bi tukaj imeli muzej', ker niti ne veš, kaj to lahko prinese tvojemu življenju.«
»Ta muzej bo zapolnil vrzel v nordijski umetnostni zgodovini; nordijsko umetnost predstavlja kot enotno sceno in ponuja precej širši kontekst, kot je samo francoski vpliv.«
»V botaničnem vrtu gojimo 6000 rastlin približno 3500 različnih vrst. Najstarejša med njimi, ki je še vedno živa, je evropska palma (chamaerops humilis) iz leta 1585, ki jo imenujemo Goethejeva palma.«
»Sredi 17. stoletja ga je sestavil vodja vrtnarjev Botaničnega vrta Giovanni Macchion. Ta je zbiral in izsuševal rastline in z njimi sestavljal prave knjige o tukajšnjih rastlinah. Prodajal jih je po vsej Evropi.«
»Muzej povezuje čudovite in zelo bogate zbirke padovanske univerze, ki upovedujejo osem stoletij zgodovine znanosti v mestu ter se posvečajo razvoju vesolja in Zemlje, evoluciji življenja na Zemlji in nato človeka, posvečajo pa se zlasti odnosu med človekom in okoljem.«
»Eden najznačilnejših primerov je delo Andreasa Vesaliusa De humani corporis fabrica iz leta 1543. Vesalius je deloval v Padovi sredi 16. stoletja. V tem delu lahko občudujemo plodove sodelovanja med umetniki in anatomi.«
»Po drugi svetovni vojni, po letu 1954, postala zelo pomorska država, v okviru Jugoslavije pa je bila regionalna velesila s svojim ladjarjem, Luko Koper, s svojimi šolami, fakulteto za pomorstvo. Skratka želel bi, da bi tudi muzej sledil tej ambiciji.«
»Občutljive slike so večkrat naletele na nerazumevanje in tradicionalistično recepcijsko blokado (kot pove tudi sam), čeprav se je dejansko v iskrenem spoštovanju do vseh razsežnosti vidnega (in očesu nevidnega, a evidentno prisotnega) sveta, ki ga je vizualna umetnost sposobna ujeti v svoje dejavno polje, pomaknil do meja slikovnega učinkovanja 'absolutne' podobe. S suverenim vztrajanjem, ko se je odrekel slehernemu oportunizmu, izkazuje etično držo, ki domala nima primerjave v slovenski umetnosti.«
»Zelo nas veseli, da so v SENG-u družbeno odgovorni, da se zavedajo, kakšen tehnološki in arhitekturni biser so hidroelektrarne, in da so jo pripravljeni odpreti za javnost. Kot občina bomo to podprli, uredili bomo parkirišča, počivališča in igrišča, da bi vse to postala zanimiva turistična točka.«
»Razviti želimo inovativne metode za komunikacijo med obiskovalci in (razstavljenimi, op. P. B.) umetniškimi deli. Muzej je prostor, kjer je umetnost mogoče izkusiti na nov način.«
»Kar se je zgodilo, je škoda brez primere za Mastroiannijevo umetniško zapuščino in škoda za italijansko umetnost zlatih artefaktov.«
»Naš alarmni sistem je zelo obsežen in na najvišji ravni, a očitno se nas je lotila skrajno specializirana tolpa.«
»Pred Woodstockom nisem imel prave usmeritve. Pravzaprav nisem imel veliko prijateljev, ampak vedel sem, da iščem mir in pravičnost ter da hočem biti v družbi ustvarjalnih ljudi, ki bi radi izboljšali svet.«
»Rada bi, da to postane pripomoček za učenje. Nočem, da so zgodovinarji tisti, ki bodo pripovedovali zgodbo o duhovnem dogodku, ki je bil samo na videz glasbena prireditev.«
»Antoni Tàpies je eden od najbolj znanih španskih umetnikov po drugi svetovni vojni, je umetnik preprostih podob in oblik, ki se ponavljajo v njegovem celotnem ustvarjanju, in mojster eksperimentiranja z materiali.«