»Če sprejmemo trditev, da je smisel Festivala slovenskega filma prikazovanje sodobne domače produkcije, ne glede na festivalske in distribucijske predzgodbe filmov, potem mora biti festival kar se da enakovreden pregled različnih ustvarjalnih in produkcijskih pristopov.«
»FSF Portorož je vendarle nacionalni filmski festival in če ga že imamo, mislim, da se moramo filmarji tudi pri sebi vprašati o svojem odnosu do njega: ali bi radi samo vesne, ali bomo tudi kaj prispevali, bomo imeli samo zahteve, ali bomo tudi nekaj dali.«
»Multimedijska predstava, ki inovativno uporablja beat box, loop machine, projekcije, ples in nenehno gibljivo kocko, je ustvarila ganljivo in vznemirljivo upodobitev izkušenj moškega, ki je daleč od vojne razdejane domovine. Knjiga mojih življenj si zasluži posebno omembo.«
»Vem, kako je, ko je vseeno, če zjutraj vstaneš iz postelje ali ne, ker tega nihče ne opazi. Vem, kako je, ko se sprašuješ, če si prav naredil, da si šel iz svojega mesta, države, ko blodiš po cestah brez denarja in konteksta. Čas je, da naredim predstavo o teh občutkih. In Aleksander Hemon je napisal knjigo, ki bi jo rada jaz napisala, pa nisem znala. Knjigo mojih življenj.«
»Tih, a močan pripovedovalski način ter izčiščena, igriva risba gradita gladko branje, katerega vizualni in besedilni elementi brezhibno tvorijo celoto, ki nas ne pusti ravnodušne.«
»popelje na kraj, kamor nas v našem prostoru ni popeljal še nihče, saj kompleksno in dramatično oriše jamarsko reševalno akcijo, ki se je odvila v le triintridesetih urah.«
»v trenutku, ko se na plečih spola bijejo politični boji in lomijo civilizacijske norme, v mediju stripa nastala likovno dostopna, a vsebinsko neverjetno učinkovita pripoved z naslovom Moška koža.«
»Prevajalka Jedrt Maležič je s podporo strokovnega sodelavca Lovrenca Lipeja in lektorice Andreje Jezernik sijajno sledila ravnotežju med enim in drugim vidikom, ki ga narekuje že tudi likovna raven.«
»Tistim redkim, ki trdijo, da brez Ingmarja Bergmana nikoli ne bi bila imenovana za eno največjih igralk, bi odgovoril, da brez Liv Ullmann Bergman verjetno nikoli ne bi bil imenovan za enega največjih filmskih ustvarjalcev.«