»Primarno se osredotoča na (ženska) telesa in njihove lastne monologe, njihovo izčrpanost in omejitve, s katerimi se srečujejo – pozicioniranje enega nasproti drugemu, definiranje enega izoliranega telesa znotraj telesa skupine ter znotraj samega prostora in časa.«
»Pomembno dokumentarno gradivo pa predstavljajo tudi številne razglednice, fotografije, med drugim tudi mnogi posnetki, ki so nastajali več desetletij in jih hranijo danes slovenski arhivi in muzeji, tudi Televizija Slovenija. Ogromno gradiva smo pridobili tudi iz zasebnih zbirk.«
»Štiri nastopajoče umetnice prepevajo v izobilju, se večglasno smejejo, slepo plešejo in klepetajo v kakofoniji zato, da bi pokazale na kompleksnost svojih teles v celoti.«
»Srbska diaspora je v zadnjih 20 letih dosegla zavidljivo raven na področju odrskega ustvarjanja. Navdušeni smo, da se to tako lepo razvija in da pri tem sodeluje ogromno ljudi.«
»Še vedno pa pogrešamo strokovnost, torej izobraževanje. Vso prakso bi morali povezati. Poučiti bi se morali o odrskem ustvarjanju in koreografiji.«
»Moje telo se nehote pogovarja z njegovo glasbo. Moja robustnost, grobost, neposrednost v razmerju z njegovo mehkobo, liričnostjo. Moje mišice v razmerju z njegovo nežno kožo. Slišim ga. Želim mu odgovoriti. Ne samo, da glasba rodi ples. Tudi ples rojeva glasbo.«
»Pred nami je pot, skupna pot: neznana, vznemirljiva, polna vsega, kar bomo skupaj doživeli ‒ in tudi vsega, česar ne bomo. Ampak kaj zdaj? Vstopimo skupaj skozi ta vrata in jih pustimo priprta; za moje nekdanje izkušnje in za naše skupne stopinje, po katerih bom vodil sebe in vas.«