»Kandidati, ki se šolajo v zasebnih šolah, že tri tedne ponovno trenirajo v dvoranah. Njihovi vrstniki, ki so morali za sprejem v javno baletno šolo že kot desetletniki opraviti prvi preizkus nadarjenosti, ki se izobražujejo po izjemno podrobno izdelanem učnem načrtu in jih izobrazba v javnem programu od osnovne preko srednje šole vodi vse do poklica baletnega plesalca, pa trenirajo v svojih sobah.«
»Pomanjkanje fizičnih popravkov učitelja lahko povzroči nepopravljivo škodo učencem – od nepravilne postavitve telesa, napačne uporabe mišic, nepravilnega izvajanja korakov vse do resnih poškodb.«
»Njen prispevek za formiranje preko plesa in koreografije pri mladih iz zahodne Afrike in razširjenost njenega dela, tako v domači deželi kot po svetu, jo postavljajo med avtonomne glasove, ki so najbolj vplivali na razvoj plesne umetnosti.«
»v izhodišču izhaja iz premišljevanja o poziciji umetnika kot delavca v času, ko posameznikovo identiteto morda bolj kot kadar koli definira njegova produkcijska in proizvodna vrednost«
»Tekmovanje vključuje ročno košnjo trave s pomočjo kose, ocenjuje pa se po času, naporu in količini pokošene trave, saj košenje trave na tej višini zahteva moč in posebno tehniko.«
»V času histerije pred virusi, globalnimi katastrofami in menjavami vlade, vam zagotavljamo večer v družbi profesionalnih klovnov, ki vam bodo s humorjem pogreli premraženo dušo«
»Hkrati pa se je pokazalo, da mediji, vmesniki in prenosniki, ne morejo zamenjati umetnosti v živo. Komunikacija je samo nakazana, gre le za informacijo in je komunikacija nepopolna, zato je pomembno, da dogodki potekajo v živo.«
»Naš ples mora bolj kot kadar koli prej dati močan znak svetovnim voditeljem in tistim, ki jim je zaupano varovanje in izboljševanje razmer za človeštvo, da smo vojska divjih mislecev, katerih namen je postopoma spremeniti svet.«
»Kaže, da bomo morali s koronavirusom živeti še dolgo, kar pa ne pomeni, da se življenju z virusi ne moremo prilagoditi. In od tega je odvisno, ali bomo na kakšno plesno predstavo v živo čakali še leta in medtem plesali zgolj pred kamerami in po dnevnih sobah.«
»Še bolj je pomembno, da konstelacije znotraj njenega koreografskega jezika ustvarjajo vizualne reference na percepcije ženskega telesa, ki se vedno izognejo popolni interpretacijski opredelitvi.«
»Zato je Magdalena Reiter svojo novo predstavo simbolično poimenovala Conversation pieces – ne določujoč smeri in silnic pogovora – bodisi med koreografom in plesalko ali med plesalko in občinstvom.«