»Predolgo so bili brez stika s sošolci, postali so apatični in naveličani vsega, zato je res zadnji čas, da se vrnejo v šole.«
»Veseli so, da so se vrnili v šolo. Vidi se, da so najbolj pogrešali druženje. Veliko se pogovarjajo in lepo je slišati njihovo veselje.«
»Težav z organizacijo nismo imeli, saj smo odprtje pričakovali, nato smo le še organizirali testiranje, prekinili čakanje na delo tehničnemu osebju in obvestili dijake ter starše.«
»V času prekinitve javnega potniškega prometa se je marsikdo, ki so mu okoliščine to omogočale, posluževal trajnostnih oblik mobilnosti, kot sta denimo hoja ali kolesarjenje. V luči tega, da epidemija še ni premagana, spodbujamo vse, da v mejah zmožnosti s tem nadaljujejo.«
»Razumemo, da je trenutna epidemiološka slika daleč od idealne, ampak takšen način dela, sploh za tako dolgo obdobje, kot ga imamo pri nas, ni več zadostna rešitev za prepreke, ki nam jih je zastavila epidemija.«
»Ministrstvo za šolstvo potrebuje vodstvo, ki se bo na temeljih izkušenj in zmožnosti obvladovanja kapacitet v izrednih kriznih razmerah sposobno spoprijeti z izzivom rigidnosti šolskega sistema in vendarle zagotoviti primerno kakovost šolanja vsem.«
»Tukaj ne vidim nobene prisile, vidim samo, da je slovenski pedagoški kader toliko izobražen in tudi tako zvest naslednik učiteljev iz preteklosti, da ve, kaj je njegova naloga v tem trenutku, in da učitelji vedo, da je to, da učijo zdravi, ključnega pomena.«