»Risbo, barvne komponente, kompozicijske prvine, številne likovne dodatke, na primer letrizme, nenavadno draperijo, poudarjene poglede nastopajočih likov zna Rudi Skočir spretno povezati v učinkovite in izrazno bogate prizore, v katerih ponekod prevladujejo lirični naglasi, drugje pa spet epski, vse to pa povezuje v eno čvrsta slikarska tvarina.«
»Zasnovala je idejo sestavljanja teh majhnih kubusov v velik kubus, s katerim bi izpostavili mobilnost prostora in bi potovali na druga razstavišča. A nas je ustavila korona in so prišle v ospredje druge vsebine, kot so omejitve, svoboda, individualno, skupno in podobno.«
»Poznamo jo kot tehnološko spremembo. Toda tisto, kar smo lahko dosegli s to razstavo, je pokazati, da je imel ta prehod velik vpliv na prepričanja ljudi in na to, kako so dojemali svojo identiteto.«
»Vsi imamo občutek, da poznamo Stonehenge. Mimo njega se peljemo po avtocesti A303, ga obiščemo kot šolarji ali na ogled pripeljemo svoje otroke. Toda pogosto ne vemo veliko ali se nam zdi, da ne vemo veliko o svetu, ljudeh, ki so postavili ta spomenik, in o ljudeh, ki so se mu prišli poklonit.«
»Kultura kamene dobe, iz katere je zrasel Stonehenge, se je izpela prav z mobilnostjo ljudi, saj so priseljenci iz Evrope, ki so obdelovali kovine, prinesli družbene, tehnološke in demografske preobrazbe.«
»Beer, ki ni bil nikoli zares abstrakten slikar, se je najbolj udomačil v polju figuralike in krajine, a tudi v teh ostaja pomensko dovolj odprt in metaforičen, zato nas tudi ne preseneča širok krog občinstva, ki jo s svojo univerzalno govorico dosežejo njegova dela.«
»In ko gledamo slike Polone Petek in v njih prepoznavamo samosvojo in skrivnostno pokrajino, ki se razteza ob vodi, reki in morju, kjer drevesa in vodno dračje kot nežne silhuete zaokrožajo izbran motiv in določajo rob vidnega, spoznamo, da je voda dejansko vir in prinašalka življenja, simbol čistosti in obnavljanja, vir preporoda in tudi duhovnosti.«
»Za nas je zanimivo vse, kar je povezano z Gorenjko, od starih fotografij čokolade, proizvodnje ali denimo delavcev na sindikalnem izletu, do starih ovitkov čokolade, propagandnih materialov, letakov, plakatov in koledarjev.«
»Gre za spomine, ki jih je vredno ohraniti za naše zanamce, saj si ljudje že zdaj težko predstavljajo, kako je potekalo delo pred drugo svetovno vojno in tudi po njej.«
»Namesto da bi Brecelj naslednikom dopustil, da z njegovih pleč vidijo dlje, je simbolično stopil na njihova ramena in vsebinsko prevzel njihov izčiščeni prostor Soap Opere ter tako na neki način podaljšal cikel razstav Ljubljana se klanja Sloveniji s kontrastom med likovno všečnim in konceptualno zateženim.«
»Kot je še povedala Mateja Panter, so v DOS-u sicer ob bienalnih razstavah že več let nagovarjali odločevalce, predstavniki društva so nanje apelirali neposredno na sestankih in z raznimi pobudami, da bi se zgodili pozitivni premiki na področju oblikovalske stroke.«
»Razstava pa je po njenih besedah tudi svojevrsten odgovor na to, da DOS ni bil uspešen na štiriletnem programskem razpisu ministrstva za kulturo. To jim daje misliti, da njihova prizadevanja skozi vsa leta niso obrodila sadov, zato je postavitev razstave mogoče razumeti tudi kot 'zadnjo večerjo'.«
»Predsednik DOS-a Jurij Dobrila je dodal, da se sicer že več let ob vsaki razstavi znova sprašujejo, ali jim jo bo uspelo izpeljati, letošnja tudi nima zagotovljenega javnega financiranja.«
»Takšna situacija je po njegovih besedah skrb vzbujajoča z družbenega stališča, saj je dejstvo, da 'oblikovanje ne pomeni le produkcije všečnih podobic v takšni ali drugačni obliki, ampak je razvojni proces, generator razvoja in tudi gospodarskega uspeha ter skozi to samozavesti države'.«
»Dodal je, da bi moral biti DOS kot edini formalni predstavnik oblikovalske prakse upoštevan vsaj do te mere, da bi imel v državi konstantnega sogovornika.«