»Z razstavo želimo predstaviti Partizansko bolnico Franja v vsej njeni veličini ter poleg človeške solidarnosti poudariti tudi mednarodno povezovanje – v bolnici so se namreč zdravili in oskrbovali številni ranjenci različnih narodnosti.«
»Izbor Planinčevih del iz vseh obdobij ustvarjanja, ki razkriva eno izmed najbolj fascinantnih likovnih avantur figuralnega slikarstva v moderni slovenski umetnosti, smo dopolnili z deli dvanajstih slovenskih slikarjev, fotografov in kiparja, iz generacije pred drugo svetovno vojno in povojne generacije, ki je svoje ustvarjalne opuse osrediščila zlasti v šestdesetih in sedemdesetih letih preteklega stoletja.«
»V popotovanju skozi njegov svet sanjskih prividov v resnici naletimo na simbole iz klasičnega repertoarja nadrealističnega imaginarija, ki v veliki meri izhaja, se zdi, iz risarskega pristopa, ki je v resnici zelo blizu za nadrealiste značilnem načinu avtomatičnega risanja.«
»Ta mu je, kot je pojasnil Košan, na eni strani omogočala natančno, skoraj hiperrealistično izrisovanje realnih predmetov, postavljenih v nenavadne, včasih groteskno bizarne medsebojne odnose.«
»Človekova notranja izkušnja sveta ni zelo natančna in je naš ponotranjeni model stvarnosti kot velika ledena gora, katere pretežni del je skrit pod površino vode (zavesti).«
»V primeru gradbenih dovoljenj obstaja posebna zakonodaja, po kateri lahko na podlagi historičnih aeroposnetkov dokazuješ obstoj svoje nepremičnine.«
»Kar se tiče prostorskih težav, ki so res kar sinonim za arhive, moram reči, da je bilo v lanskem letu z obnovo te stavbe na Poljanski cesti rešeno desetletno vprašanje prostorske stiske državnega arhiva.«
»Miller je tudi postala ena redkih vojnih dopisnic, ki je dokumentirala ne le prispevek žensk in grozote na fronti, ampak tudi pretresljive prizore opustošenja in pomanjkanja po osvoboditvi po Franciji, Nemčiji, Luksemburgu, Belgiji, Danski, Avstriji, Madžarski in Romuniji.«
»K svojim delom pristopa z različnimi tehnikami in vanje vključuje razne materiale, od naravnih, in sicer gline, lesa, kovine, zlasti brona, do umetnih, npr. poliestra, pa tudi industrijskih proizvodov.«
»Slojevitost materialov, večplastnost njegovih motivov in vsebin del nas s hkratnim vzporejanjem arhaičnih in sodobnih tematik zapeljejo v alegorične, simbolične in fantastične podobe, pri katerih je detajl enako pomemben kot celota.«