»Rodil sem se v srcu uničenega svetovnega reda, v pokrajini v ruševinah, v družbi v ruševinah. Nisem hotel vzpostaviti novega reda. Videl sem več kot dovolj tako imenovanih redov. Prisiljen sem bil, vse postaviti pod vprašaj. Moral sem spet na novo postati 'naiven', začeti na novo. Ne premorem občutljivosti, izobrazbe ali filozofije italijanskega manierizma. Sem pa manierist v smislu, da stvari deformiram. Brutalen, naiven in gotski sem.«
»Da pa se to zgodi le leto dni po prelomni prodaji Botticellijevega mladeniča s tondom, je fenomen, ki se zgodi enkrat v generaciji.«
»Ta izjemna slika priča o tem, zakaj je Botticelli tako očarljiv umetnik: drzen vizualni slog v kombinaciji z izjemno človeškim pristopom k portretirancu.«
»Z upodobitvijo precej težke in mračne teme Kristusa po njegovem mučenju je Botticelli ustvaril zelo kompleksen in ganljiv portret, ki je brezčasen.«
»Njegova dela upodabljajo teme, ki so mu bile blizu: boksanje, državljanske pravice, religija, svetovni mir in humanitarnost.«
»Želela bi postati 'vplivnica' in s svojim delovanjem izbrisati stigmo, ki ga ta poklic nosi.«
»Zaradi nenehnih močnih spodbud slikovnih vsebin, spodbujenih s tiskanimi in digitalnimi mediji ter povzetih v množičnih medijih, mora ogled del gledalcu vzbuditi jasne slikovne povezave, povezane z aktualnimi dogodki. Umetnik v ta namen uporablja premišljeno strukturirano koreografijo, ki želi s slikarskimi prijemi gledalca pripraviti do tega, da preizprašuje skupek podob, ki nam jih posredujejo slikarska platna«
»Po zagotovilih družbe Apple naj bi uporabili podobne varovalke zasebnosti kot Google, kar vključuje zameglitev obrazov in registrskih tablic, možnost podaje zahtev za umik ter omejene roke hrambe zajetih posnetkov, vozila pa bodo tudi jasno označena.«
»Ptice in poezija so neločljivo povezane z žlahtno likovno zapuščino Vladimirja Makuca. Ptice pomenijo umetniku pogost vir inspiracije, njihove upodobitve pa so često navdih pesnikom. Makuc je pesnik po naravi in tudi pesnik izbrane narave.«
»Seveda ne mislim, da so moji motivi tako ozko lokalno pogojeni, širši okvir zanje je ves Kras, h kateremu spadajo Dalmacija, Istra, celo Portugalska in Sredozemlje nasploh. Zame je to simbol za ves svet.«