»Da bomo prebili meje s celovečerno formo, bomo morali pogumno zagotoviti konkretno povečano količino sredstev. V Sloveniji so talenti, znanje, v tem trenutku generacija predvsem mladih avtorjev, ki sodijo v sam evropski vrh.«
»Film govori o ženskih glasovih, ki so bili skozi zgodovino preslišani, zavračani in zatrti, danes pa imamo priložnost, da o tem spregovorimo in obenem tudi začutimo vso bolečino, ki so jo morale ženske nekoč pretrpeti zaradi patriarhalno strukturiranih odnosov.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma. Želim si, da bi v Sloveniji lahko podpirali nadarjene filmske ustvarjalke in ustvarjalce ter omogočali boljše pogoje za ustvarjanje filmov v Sloveniji.«
»Patriarhalna družba je zatirala pravice žensk na vsakem koraku, njihovo vlogo v družbi in družini pa je pojmovala v okviru ideoloških okvirov in vrednot rimsko-katoliške cerkve, čemur so se tudi upirale posameznice in feministična gibanja. Film razkriva tiho trpljenje večine žensk, zlasti tistih iz nižjih družbenih razredov ter tako odstira del naše pozabljene zgodovine in pomeni tudi pomemben opomin za izgradnjo družbe pravičnosti danes.«
»Danes dokazujemo, da uspeh prvega filma ni bil srečno naključje, niti se ni zgodil z danes na jutri. Gre za 11 let dela, entuziazma in tudi izkušenj, s katerimi smo počasi zgradili in utrjevali bazo ljudi, ki spremljajo naše vsebine. Njihove podpore nikoli ne jemljemo za nekaj samoumevnega, zato se iz projekta v projekt trudimo, da jo upravičimo.«
»Ko smo delali Pr'Hostar 2 promila, naš cilj ni bil preseči prvi del. Naša želja in cilj sta bila, da bi se ljudje ob filmu zabavali vsaj toliko kot pred šestimi leti. Naj živi kino!«
»Nagovoriti skušamo tudi ljudi, ki sicer ne hodijo redno v kino. Slovenski film nima dovolj platen – včasih je kak film v distribuciji tako kratek čas, da nima niti prave priložnosti, da bi ljudje zanj izvedeli.«
»Povečanje sredstev je seveda dobro, a ni tiste vrste povečanje, ki bi reševalo probleme. Povečanje, ki ga je potrdil Odbor za kulturo v letih 2018 in 2020, bi rešilo temeljne probleme slovenskega filma, omogočilo snemanja filmov z vizijo.«
»Slovenski filmi ne nastajajo zgolj z javnimi sredstvi in da producenti sredstva za filme v slovenskem jeziku vedno uspešneje nabirajo tudi v tujini.«