»Prepoved in omejevanje konsenza lahko učitelje in učiteljice potisneta v vlogo policajk in policajev, ki bodo tihotapcem telefonov pregledali žepe, torbe in telesa. Je to res ustrezna pot, po kateri naj se razvija sodobna šola? Morda pa si nekateri želijo prav tega.«
»Pobuda je reakcija na stanje na področju prekomerne rabe zaslonov. In stanje je alarmantno, najranljivejši pa so prav otroci in mladostniki. Nedopustno je, da naši otroci odraščajo na tak način, kot danes odraščajo.«
»Dejstvo je, da so zasloni nepogrešljiv del našega vsakdana, potrebno jih je uporabljati po pameti. Nespametna in prezgodnja raba ima škodljive posledice na zdravje in razvoj otrok.«
»Mi vsi vemo, da so mamila, cigarete in alkohol škodljivi za otroke, vemo pa tudi, ker obstajajo znanstvene raziskave, da je pretirana izpostavljenost ekranu in družbenim omrežjem ravno tako škodljiva za otroke.«
»Šola mora biti socialna ustanova, kjer se naučimo medsebojne komunikacije, sodelovanja, pogovarjanja, otroci pa so že tako preveč na telefonih, mladostniki v povprečju celo pet ur na dan.«
»Ne vidim potrebe, da se telefoni prepovedo. Resnična težava se skriva v preveč omejenih pooblastilih učiteljev in ravnatelja ter v izredni zbirokratiziranosti vzgojnega delovanja.«
»Prepovedano je vedno najslabše. Pri nas tako ne govorimo o prepovedi nošenja telefona, pač pa o prepovedi uporabe brez učiteljevega soglasja.«
»Sam mislim, da niso potrebni, da lahko dovolimo otrokom kratko detoksikacijo in jim nudimo lepše otroštvo, povezano z naravo in da se ponovno začnemo učiti o sobivanju na 4, 6 oči, ne pa prek zaslonov.«
»Uradno sporočilo kitajskega ministrstva za tehnologijo navaja, da morajo mobilni operaterji uporabiti 'umetno inteligenco in druga tehnična sredstva' za preverjanje identitete oseb, ki pridobijo novo telefonsko številko.«