»Razstava izhaja iz poglobljenega raziskovanja psiholoških procesov skozi umetnost, ki ga je umetnica razvijala tekom študija na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»Pri delu z rabljenimi (Pre-loved) kosi lahko te kolekcije spet približamo modnim navdušencem in jim omogočimo, da jih znova vzljubijo, hkrati pa ikonične modne trenutke H&M-a in najboljših svetovnih oblikovalskih talentov predstavimo novi generaciji.«
»Vse drugo je prišlo zelo organsko do mene. Nikoli nisem imela točno začrtane poti, vedela sem samo, da rada pletem, oblikujem in da bom že nekako s svojim znanjem, iznajdljivostjo in ustvarjalnost prišla do dela.«