»Govorimo o neinvazivnih testih in predstavniki nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano so ugotovili, da je za otroke bistveno primernejši test brisa iz anteronazalnega dela, se pravi zunanjega dela nosu, kjer dejansko posežeš v nos manj kot dva centimetra, na tem delu praviloma petkrat zaokrožiš in potem opraviš test.«
»Veseli so, da so se vrnili v šolo. Vidi se, da so najbolj pogrešali druženje. Veliko se pogovarjajo in lepo je slišati njihovo veselje.«
»Težav z organizacijo nismo imeli, saj smo odprtje pričakovali, nato smo le še organizirali testiranje, prekinili čakanje na delo tehničnemu osebju in obvestili dijake ter starše.«
»Ni šlo za noben upor ali protest, želeli smo samo oddati sporočilo, da smo zaposleni na naši šoli ob podpori staršev in otrok mnenja, da smo premalo slišani, da se pedagoška stroka premalo upošteva in da bi lahko kljub situaciji, v kateri je naša država in pravzaprav ves svet, šole v Sloveniji delovale dokaj varno.«
»Verjamemo, da lahko ob trenutni epidemiološki sliki odpremo vse študijske obveznosti, pri katerih je prisotnost 10 študentov in je mogoče upoštevati samozaščitne ukrepe.«
»Sledimo vsem preventivnim ukrepom, zato cel 5. razred, v katerem je okuženi učenec, skupaj z razredničarko ostaja v 14-dnevni karanteni na domu, kar pomeni, da je zanje šolskega leta konec.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«