»Vlada v Rimu bi morala urediti pravni status tega urada in mu zagotoviti potrebno upravno avtonomijo, da bo lahko uresničeval naloge iz zaščitnega zakona in samostojno razporejal učno osebje na šolah in zavodih s slovenskim učnim jezikom.«
»Dogovoriti se želimo predvsem, na kakšen način bo samotestiranje poseglo v organizacijo pouka in kako bodo vanj vključeni zaposleni, predvsem ko gre za odčitavanja rezultatov, odgovornosti za napake in podobno. Take stvari se dogovorijo v vsaki evropski civilizirani državi.«
»Želijo si odpreti tudi vprašanje o prostovoljnosti testiranja za zaposlene v šolah. 'S tem bi namreč končno dali znamenje, da učiteljstvu v tej državi zaupamo,' pravi.«
»Če končnega dogovora ne bo, bo Sviz po Štrukljevih besedah svojemu članstvu 'odsvetoval, da sprejema obveznosti, povezane s samotestiranjem, saj niso predmet njihove pogodbe o zaposlitvi'.«
»Iz minute v minuto cepljeni učitelji javljajo o močnih reakcijah na cepivo, tako da smo pravkar prišli do ocene, da moramo zaradi bolniške odsotnosti kar 26 učiteljev v petek odpovedati celoten pedagoški proces na šoli, saj nimamo zagotovljenih zadostnih kadrovskih zmožnosti za izpeljavo pouka.«
»Vse zaposlene prosim, da se v čim večjem številu odločijo za cepljenje in s tem prispevajo k čimprejšnji normalizaciji življenja.«
»Razumemo, da je trenutna epidemiološka slika daleč od idealne, ampak takšen način dela, sploh za tako dolgo obdobje, kot ga imamo pri nas, ni več zadostna rešitev za prepreke, ki nam jih je zastavila epidemija.«
»Ministrstvo za šolstvo potrebuje vodstvo, ki se bo na temeljih izkušenj in zmožnosti obvladovanja kapacitet v izrednih kriznih razmerah sposobno spoprijeti z izzivom rigidnosti šolskega sistema in vendarle zagotoviti primerno kakovost šolanja vsem.«
»Tukaj ne vidim nobene prisile, vidim samo, da je slovenski pedagoški kader toliko izobražen in tudi tako zvest naslednik učiteljev iz preteklosti, da ve, kaj je njegova naloga v tem trenutku, in da učitelji vedo, da je to, da učijo zdravi, ključnega pomena.«