»Predmet opazovanja, zajet na fotografiji, bi lahko umestili v tradicijo abstraktnega kiparstva in formalizma, a nas njegovi vsakdanjost in banalnost med estetskim presojanjem hitro dregneta in izzoveta, morda celo nasmejita.«
»Če je že vsaj popart visoko združil z nizkim in umetnost s potrošništvom, pa umetnice žvečilni ne zanima toliko kot proizvod, ki ga lahko kupimo v vsaki trafiki, temveč kot material, ki je našel pot med zobe.«
»Skozi cikel razstav Likovni kritiki izbirajo, ki ga v letošnjem letu kurira Maja Kač, pred gledalca postavljamo dela domačih umetnikov in spremljajoče kritiško besedilo ter si tako prizadevamo za utemeljevanje in spodbujanje kritične teorije na razširjenem polju likovne umetnosti in vizualne kulture.«
»Biti prva umetnica, ki ji je namenjena takšna pozornost, pomeni veliko odgovornost. Moram ustvarjati tako dobro, da odpira pot vsem ženskim umetnicam za mano. Če moja razstava ne bo dobra, bo to imelo posledice za vse moje zanamke, zato moram biti neverjetna.«
»Ta tvori pomemben del celote in ima več različnih obravnav pripovedovanja ter v odnosu do instalacije vključuje pretakanje subjektivnosti in poigravanje z dvojnostjo s pogostim menjavanjem pripovednih ravni in jezikovnih registrov.«
»Prek nje se umetnica nanaša na svoje telo, dotik, na druga telesa in njihove 'netelesnosti' ter tudi na prostor, kjer so gledalci, in na prostore, ki še pridejo.«
»Koga drugega bi takšna izkušnja zlomila, ampak Artemisia se je vrnila. Odšla je v Firence. Prejela je sijajno naročilo slike gole figure za strop Casa Buonarroti. Mislim, da je ljudem pokazala: 'Poglejte, kaj znam.'«
»V florentinskem kontekstu je bilo to njeno debitantsko delo. Istega leta je bila sprejeta na risarsko akademijo, ki je bila prva takšna ustanova v Evropi.«