»Težki materiali se namenoma pojavljajo kot fragilne šrafure, skorajda ostanki kakšnih davno povlečenih linij, s katerimi si je kdaj nekdo prizadeval meriti prostor oziroma umestiti elemente v njem. Brez sleherne literarnosti in narativnosti, zgodba, ki jo ti pripovedujejo, je vselej spreminjajoča se pripoved slehernega trenutka v dnevu in slehernega obiskovalca.«
»Ko zaslišimo njeno ime, se pred nami nariše slika, ki jo je sama vse življenje slikala za nas. Malokdo pa ve, kaj se skriva pod zunanjo podobo, ki jo je tako zelo pretkano stkala in jo tako skrbno varovala. Pod urejeno, skoraj uniformirano podobo, izčiščeno vsakršne odvečnosti, ki je žensko osvobodila, ji vrnila lahkotnost in spontanost, se namreč skriva deklica, ki je vse življenje hrepenela po ljubezni in se vse življenje, na vse načine, borila proti njej.«
»Šlo je za izrazito scenski oziroma ritmično-vizualno-glasbeni spektakel, ki ga je bilo nemogoče žanrsko opredeliti kot gledališče, opero ali balet, čeprav si je dogodek izposojal prvine pri vseh teh oblikah.«
»Prav tako smo iz medijev izvedeli tudi za razloge odpovedi, ki neosnovano temeljijo na samovoljnih odločitvah ministra za kulturo dr. Vaska Simonitija.«
»Presenetilo me je, kako razširjeni so bili uničujoči kristali soli in njihova kemična sestava na stenah z umetninami, za katere vemo, da so stare tudi več kot 40.000 let.«
»Nujno potrebujemo nadaljnje raziskave skalne umetnosti in njenega ohranjanja, da bomo imeli najboljše možnosti za ohranitev pleistocenskih jamskih slik v Indoneziji.«
»Na ministrstvu na tak pogoj kuratorjev iz Evropskega parlamenta nismo mogli pristati, kajti menimo, da je izbor umetnikov iz povabljene države v izključni domeni same države.«
»Je mogoče, da desetletno tradicijo razbije ravno naša država, in to celo po zaslugi ministra oz. ministrstva za kulturo, ki v imenu nosi kulturo in bi moral oz. moralo biti prvi in pravi branik kulture na vseh ravneh.«
»To se je dogajalo nekaj let in globoko obžalujem, da je slovensko ministrstvo za kulturo prekinilo to tradicijo sodelovanja z Evropskim parlamentom.«
»Vrača se k eni od prvih filmskih podob odhoda delavcev iz tovarne in pri tem sloni na dveh plateh kovanca konkretnega trenutka in prostora, tržiške ladjedelnice Fincantieri leta 2021.«