»Lahko jih zažgeš, kar pa ni dobra ideja, saj dobiš pozneje, ko te ujamejo, višjo zaporno kazen; ali pa jih odvržeš na moj prag. Bolje bi bilo, če bi tatovi ukradli šest koles, saj bi ta lažje preprodali.«
»Vse bolj prisotni občutki frustracije, tesnobe in nezadovoljstva so posledica družbene in politične negotovosti in nestabilnosti, ki zaznamujeta čas, v katerem živimo.«
»Ta vojna se ne bo zgodila v mojem imenu. Obsojam strahopetne kampanje nasilništva in izsiljevanja, ki naj bi vse v svetu umetnosti odvrnile od osrednje zahteve pisma, ki je: prekinite boje!«
»Muzeji morajo pripovedovati številne zgodbe in obiskovalca ne smejo prepuščati samega sebi s predpostavko, da je sam odgovoren za razumevanje del. Takšen pristop je napačen.«
»Star tip muzeja, kjer so kazali samo objekte in nič drugega, včasih celo brez napisov, saj so obiskovalci dela poznali iz šole, ne deluje, saj te družbe ni več. Ne moremo voditi muzejev za družbo, ki je ni več.«
»S skupino avtorjev smo ugotovili, da ima nacionalizem morda večjo težo kot dejanje izbrisa. Oziroma se z njim prekriva. Pri tem spomeniku smo se spraševali, kakšno ogledalo ali preizkus nacionalizma lahko postavimo.«
»Mediju oziroma tehnologiji dajem prednost pred vsebino besedila. Navijaške koreografije ... Mladi so v zrak dvignili črke na lepenki in na tribunah izpisovali gesla. To se mi zdi izjemno seksi, ker sem digitalni umetnik.«
»Nepopustljivost, jeza, pohlep, pijančevanje in vse to so v primerjavi zgolj puhlice: prav skozi ošabnost je hudič postal hudič: ponos vodi vse druge v vice: to je popolno protibožje stanje duha.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
»Privede nas do soočenja z nematerialnimi podobnostmi – prebliskom realnega znotraj vsakodnevnega. Ozvočena telesa tako pridobivajo na svoji živi naredi sama avtoriteti in poliperspektivni haptičnosti.«