»Projekt Conference of Trees, ki se navdihuje pri delih Georga Friedricha Bernharda Riemanna, perzijskega sufijskega pesnika Atarja iz Nišapurja in Frantiska Baluske, je prečudovita artikulacija še ne slišanega medgovora dreves – in opomin na njihov pomen za naš ekosistem.«
»Se sprašuje, kako se telesa spreminjajo, kako se prilagajajo pritiskom družbe in kako se poskušajo osvoboditi njenih omejitev, pri čemer se osredotoča zlasti na žensko telo.«
»Le še poglobila neenakosti, s katerimi se ženske soočajo v današnji družbi: v času epidemije so namreč njihova neodvisnost, njihove ekonomske in reproduktivne pravice še bolj podvržene napadom.«
»Poleg tega, da je genialna interpretinja in avtorica, jo cenim tudi zaradi njenega karakterja, ker je velikokrat brezkompromisna. Lahko rečem, da me je, ko sva se spoznala osebno, navdušil njen neizmeren in fantastičen smisel za humor.«
»Egipčanska kultura je darilo človeštvu. Namen razstave je starodavne zaklade postaviti v dialog s sodobnimi, in to na mednarodni ravni. Stari Egipt je vplival na umetnike z vsega sveta, zato smo pripeljali svet v Egipt in Egipt v svet s pomočjo umetnosti.«
»Ljudje ne protestirajo le proti cepljenju ali ukrepom proti covidu, pač pa tudi zaradi brezposelnosti, nizkih plač, nezadovoljstva z vlado in zdravstvenim sistemom ... Vse to jih tako frustrira, da gredo na ceste. In v tem ne vidim ničesar slabega. Se mi pa zdi slabo, da se ljudje ne cepijo.«
»Slikarstvo v sedanjosti se poraja z infekcijo in se nahaja v hibridnih oblikah, torej tako v zanj značilnih kot neznačilnih formah. Forme se vzpostavljajo skozi zgodovino. Vendar je slikarstvo podvrženo konstantni ekstenziji, ki ni izključno zgodovinska, še manj linearna ali zvedena na formo, in zgosti pozornost v sliki, ne zgolj kot mediju.«
»Dejstvo je, da se je obstoj slikarstva, vključno z lastno negacijo, v preteklosti konstituiral v različnih pojavnih oblikah in da so danes, v postdigitalni in postinternetni situaciji, v slikarstvu na preizkušnji ne le njegova elastičnost, temveč predvsem mehanizmi in potenciali njegove absorbne transgresije.«