»Podobe so prežete s svojevrstnim mirom in tišino, kar priča, da so odsev avtoričinih občutij, vtisov, razpoloženj, njenega navdušenja nad lepoto sveta – tudi kadar gre za nepoetične podobe kontejnerjev ali lesenih palet.«
»Atmosfere trenutka pa ne gradi samo z učinki svetlobe in senc, ampak tudi s kontrasti med mehkobo senčnih obrisov in vertikalnimi grafizmi, za katerimi se polagoma odpira pogled v nedoločljiv prostor.«
»Vendar dela nikakor niso enopomenska, prav nasprotno: nedefiniranost minljivih svetlobnih oblik omogoča tudi nam, gledalcem, da v njih prepoznavamo asociativne podobe, ki vzdramijo naše misli.«
»Ne moreš biti umetnica in viseti na velikih zabavah, to se nikoli ne bo obneslo. Del tebe mora iti globoko navznoter, jaz temu rečem 'v notranjščino jame', in če ne greš v jamo, ne boš nikoli ustvarila umetniškega dela. Če hočeš biti sposobna ustvarjati, moraš znati stopiti na noge in res videti samo sebe«
»Imela sem krasnega kirurga. V resnici je vse moje operacije opravil robot, kar je neverjetno. Mislim pa, da me je rešila ljubezen. Res verjamem, da me je tokrat rešila ljubezen, ne umetnost. Tik preden sem izvedela, da imam raka, sem se zaljubila«
»Oprostite, da vas motim, ime mi je David in hotel sem samo reči, kako zelo rad imam vaše delo. Dvignem pogled in pred mano je bil David Bowie. Rekla sem: 'Enako'. Potem sva postala prijatelja. Neverjetno je, da sem se spoprijateljila z edino osebo, katere ogromna oboževalka sem kdaj bila«
»Super je, ko so predstava in aplavz in kostumi, ko se res spremeniš v princeso ali katero koli vlogo. A to je samo zaključna točka. Kot baletna plesalka rasteš v procesu treninga.«
»Ravno zaradi skoka in upanja v novo 'normalnost' si je direktor in umetniški vodja SSG-ja Danijel Malalan zamislil sezono v znamenju simboličnega letenja.«
»Vse države podpisnice Evropske konvencije o človekovih pravicah so priznale Evropsko sodišče za človekove pravice kot najvišji organ za vprašanja človekovih pravic.«
»Plesalčeve želje so poleteti, se dvigniti k soncu. V času, v katerem živimo, si še posebej želimo svobode, neomejevalnega življenja, pogleda preko tesnih meja sistema, v katerem živimo, lastnih omejitev in tistih, ki nam jih nalagajo drugi.«
»pre_več raziskuje odnos besed, pesmi, pomenov na koži človeka, njihovo raztezanje ali krčenje, morebiti celo zabrisovanje skozi leta. Avtor v tem projektu svojo kožo spremeni v papir. pre_več problematizira trajnost, obžalovanje, odgovornost.«
»Performans se bo načrtovano končal ob koncu avtorjevega življenja, ko bo svojo kožo podaril slovenskemu narodu, natančneje Moderni galeriji in Muzeju sodobne umetnosti Metelkova v Ljubljani, da pesmi ustrojijo in zvežejo v pravo knjigo, katere naklada bo en izvod.«