»Že vrsto let slovenski umetniki v prekarnih razmerah ustvarjamo izjemne intermedijske projekte, ki odmevajo v svetu, ti laboratoriji pa nam prvič omogočajo, da začnemo projekte razvijati sistematično.«
»S kolektivnim sodelovanjem lahko namreč v izredno pomembni zgodovinski razpoki skozi neizmerne tokove, ki jih odpira, skozi različne materialne strukture, iz katerih je narejena, skozi zamenljive ploskve tenkega stekla, ki jo transformirajo v kolektivni spomin, pa tudi skozi naključja, mete kocke in zasuke usode, ki jo utemeljujejo in kanalizirajo, bolje razumemo naš svet.«
»Lahko razumemo stališča drugih, se postavimo v isto razpoko in po možnosti oživimo kritični odnos do pereče problematike.«
»Gre za motive, ideje, ki ju spremljajo v določenem trenutku, in če imata srečo in naklonjenost, običajno oblasti, potem nastane končni izdelek, ki stoji nekaj dni ali tednov, nakar se vzpostavi stanje, kot je bilo prej.«
»Zaradi razloga, zakaj nastanejo, načina, na katerega nastanejo, in direktnosti, s katero delujejo na gledalca, so filmi Andreja Zdraviča filmi v najčistejšem pomenu besede«
»saj kljub temu da se v njem menjajo predmeti obravnave, načini obravnave in nenazadnje tehnologija snemanja, odseva nek določeni pogled na svet, avtorjevo posebno senzibilnost, ki nam z zvočno-vizualnimi impulzi na filmu venomer predstavlja utripanje ali ritem življenja (najsibo narave, urbanega okolja, tehnologije)«
»Prav v glasbi je zaradi vzajemnega vpliva med človekom in zvočno inspiracijo iz vsega sveta čezkulturni vpliv stalno prisoten.«
»Ko gospodarstvo na dnevni ravni sodeluje z umetniki, s kreativo, pri reševanju najbolj zahtevnih vprašanj, ki jih postavlja tehnološki razvoj oziroma v našem primeru tudi družbeni razvoj.«
»Mladi vedno manj gledajo skozi okno in vedno bolj v zaslone oziroma očala. Ne moremo se boriti proti tehnološkemu razvoju, lahko pa ga uporabimo kot orodje za doseganje razumevanja sveta, v katerem živimo.«
»Kazalci so zelo jasno določeni. Eden od teh je, da izvedemo pilotske projekte in jih privedemo na tržišče, kjer morajo biti tržno uspešni. Torej, leta 2023 mora laboratorij sam delovati s svojimi projekti in se preživljati na tržišču.«
»To je namreč tudi čas, v katerem se bo definiralo, ali bomo še naprej kopičili, uničevali in trošili stvari, naravo in soljudi ali se bomo začeli ukvarjati z ustvarjanjem in izumljanjem drugačnih odnosov do predmetov, narave in med ljudmi. Za to pa je potrebna svoboda in konkreten prostor, laboratorij ustvarjanja, preverjanja, tveganja.«
»Umetniki razgrinjajo različne plasti družbe, ki jo označuje pretirana potrošnja, po drugi strani pa je v njej prisotna 'očitna apatija do tragičnih neravnovesij'.«
»'Lucifer pa je tisti, ki nosi luč, včasih pa povzroči tudi kak požar. In ker sva s Škerlom ravno toliko hudobna, kot hočeva biti, je nastalo tole. Med drugim je hudobija v današnjih časih narisati potepuhu na kapo rdečo zvezdo,' je dejala.«
»Umetnik se po kustosinjinem mnenju 'ni zadovoljil z izpovedjo, ki bi bila zanimiva zgolj zaradi forme same, njenih ekspresivnih ali monumentalnih razsežnosti, temveč se je z veliko senzibilnostjo prepustil iskanju obdelave materiala in distinktivnemu razpoznavanju, dojemanju in čutenju umetniškega, vitalnega, sporočilnega, ujetega v lepoto in izraznost materiala pa tudi prostora, površine in svetlobe, predvsem pa svojega notranjega nagovora'.«