»Jurij trpi lakoto, pomanjkanje, a ohranja zanos in navdušenje, Ivan si priskrbi materialne dobrine pa morda ustvarjanje sproži drugačno, ljubezensko, bivanjsko trpljenje. Odgovora na vprašanje ni, jasno pa je, da ljudje iz enega kraja nosijo s seboj v svet pripadnost in tisto prvobitno željo biti del širše družine tega kraja.«
»R SPACE je namenjen mlajši generaciji predvsem zato, ker se Ravnikar Gallery Space primarno posveča ustrezni zastopanosti slikarjev srednje generacijeda, to pa je priložnost, da se predstavi tudi generacija, rojena v 90. letih.«
»Umetnice in umetniki bodo z nenehnim dokumentiranjem svojega procesa v galerijskem prostoru in zunaj njega sproti ustvarjali tako razstavo kot tudi njen lasten arhiv, obenem pa nam posredovali vpogled v zakulisje dogajanja, v kolesje mehanizmov zasnove, priprave in realizacije razstave.«
»Umetnica po mnenju Piere Ravnikar vsebinsko obravnava podobna vprašanja, ki jih želimo odpirati tudi mi, poleg tega pa je umetnica mlajše generacije, ki dokazuje, da ima na tem področju dobre rezultate.«
»V resnici nikoli niste svobodni, vedno je kje kak pritisk. Na Češkoslovaškem je bil to ideološki pritisk, ni pa bilo komercialnega. V Ameriki je ravno nasprotno. Tu si prepuščen na milost in nemilost gledalcem.«
»Postavljal se je celo pod vprašaj, saj je bila igra kar malce zavržno početje, v moji službi za to udejstvovanje ni bilo vedno razumevanja, hodil sem po robu, a se nisem pustil, zdelo se mi je, da je to umetnost, in da mi tega nima nihče pravice kratiti.«
»Povezanost, strast sta v Šentjakobskem gledališču izjemni. Ustvarjanje je v gledališčih lahko v tegobnih trenutkih komu samo poklic, a tega nikoli ni v društvu, ki je zasnovano na prostovoljstvu. Mi smo teater s 100-odstotnim pogonom na strast, ne vodi nas želja po materialni blaginji in verjetno nas to kot 100-letnike dela tako vitalne in mladostne. Ta igralski nagon, ki je v igralcih, je večen.«
»– o tem, kar zdaj pišem in kar ti zdaj bereš. In ker si tukaj zdaj, te lahko povabim, da se vključiš v stream 7. decembra, ko se bo tale zgodba zavezala. Takrat bom povedala, kaj so mi Nina, Zala, Branko, Jurij in Tomaž povedali. Pokazala bom fragmente/kompozicije, ki so jih ustvarili.«
»Če ne bodo dobili pomoči, bodo številni prisiljeni poiskati delo v drugih panogah, to pa pomeni siromašenje evropske kulture in kreative.«
»Vemo, da se v zavesti od zunaj še dostikrat zdi, da je Slovenija periferna kultura, o kateri se ne ve veliko. To z raznimi dejavnostmi počasi spreminjamo, je proces, v katerega pa bi lahko tudi odločevalci na ravni države vložili več truda in sredstev.«