»Že v stabilnih finančnih razmerah je dobro, če so za družbenokoristne projekte na voljo različni viri financiranja, kar zagotavlja večjo fleksibilnost in hkrati omogoča, da posamezni projekti uporabijo vsebinam prilagojene vire in kombinirajo različne vire. Diverzifikacija finančnih virov, ki so na voljo dediščinskim projektom, je še pomembnejša v kriznih časih, čemur smo priča tudi danes.«
»Bo pa s to gesto, umikom razstave, minister preprečil Sloveniji, da se predstavi, in dejansko preprečil nič krivim, nič dolžnim preostalim 18 kakovostnim slovenskim likovnim umetnikom, da v Evropi pokažejo svoja dela.«
»Žalostno. Malce preobčutljivo se mi je pritaknilo vprašanje, kako se počuti kinodvorana brez občinstva, brez svetlobe, ki se je vsak večer ostra in polna vsebine odbijala od platna? Nas bo v tej žalostni temi počakala, da se vrnemo?«
»Slovenija žal ostaja ne samo ena redkih evropskih držav, ki avdiovizualnemu sektorju ni zagotovila dodatnih sredstev in pomoči, ampak tudi edina država, ki sredstva za nacionalni filmski program v tem času blokira.«
»V vseh obdobjih obstoja gledališča je bil najpomembnejši čustveni in telesni stik, razdalje, ki jih moramo zaradi epidemije upoštevati, pa so zdesetkale občinstvo in igralce oddaljile na varno distanco.«
»Tridimenzionalno gledališko izkušnjo je nadomestila slika na zaslonu. Čas pandemije bo očitno precej daljši od enega leta, zato lahko govorimo o največji krizi gledališča do zdaj.«
»Vsak umetnik v teh časih na svoj način bije boj za pravičnejšo družbo, izkazalo se je tudi, da smo pripravljeni sodelovati, a še vedno premalo. Vsak nekako skrbi za svoje mesto, mladi in samozaposleni pa praktično zgubljamo vse.«
»Obstaja splošen, a povsem napačen konsenz, da je 'vizualna doba', v kateri živimo, nekaj vsem razumljivega, preprostega, enodimenzionalnega in manjvrednega od 'kulture besede', iz katere se je menda razvilo celotno stvarstvo.«
»Podobna se mi zdi danes vloga umetne inteligence, ki lahko kopico ljudi izloči iz enačbe. Napovedi govorijo, da številne službe v prihodnosti ne bodo več potrebne. Mogoče bo čez 50 let umetnointeligenčni novinar intervjuval umetnointeligenčnega predavatelja na konferenci o človeški zgodovini. Človek bo morda kot takšen nepotreben.«
»Mogoč je scenarij, da bo človek postopno oplemenitil svoje kognitivne funkcije s tehnologijo. Pri tem bo ključna etika, nujno je javno in transparentno delo, sicer bodo to počeli v obskurnih laboratorijih nekje na Kitajskem.«