»Šolska praksa kaže, da so interne ocene zelo visoke, kaže pa tudi to, da ima socialnoekonomski status, iz katerega otrok izhaja, zelo velik vpliv tudi na želje po nadaljnjem izobraževanju.«
»Če si predstavljamo, kako poteka delo v oddelku 25 učencev, med katerimi so tako velike razlike, mi pa od učitelja pričakujemo, da se bo prilagajal popolnoma vsakemu posameznemu učencu, je to izredno zahtevno.«
»Prihajajo zelo različni učenci, z različnimi pristopi, potrebami, razumevanjem. Zelo veliko težav je tudi na vzgojnem področju, in mlad učitelj, ki pride brez pripravništva v šolski prostor, na te izzive ni pripravljen.«
»Ta kritični moment vstopa v poklic naslavljamo tudi s predpisi, podaljšujemo obdobje, v katerem dovoljujemo, da nekdo izpolni pogoje, ko še nima končane pedagoško-andragoške izobrazbe oziroma strokovnega izpita.«
»Gre za vprašanja strokovne avtonomije učiteljev vse do skrbi za njihovo počutje v šoli. Mislim, da bomo lahko kar uspešno integrirali te ideje v naše razmisleke.«
»Razvijanje bralne pismenosti ni le naloga učiteljev slovenskega jezika, ampak vseh sodelujočih v izobraževalnem sistemu.«
»Stvari se lotevamo po gasilsko. Potem ko smo imeli leta 2012 preplah ob tem, ko smo bili že skoraj na ravni Albanije po bralni pismenosti, smo hitro naredili projekt, ki se je izkazal za izvrstnega.«
»Da bi privabili čim več mladih na pedagoške študijske programe, je treba delati predvsem na promociji učiteljskega poklica in hkrati tudi na izboljšanju položaja učitelja v naši družbi.«
»Ko pripravljam nadomeščanja, je že zdaj vsak dan treba najti 35 ljudi, kaj bo šele, ko se bodo razširili virusi. Stanje je tako, da bo imel oddelek dve uri pouka, nato pa tri ure ne bo nikogar, ki bi šel v razred, ker ni ljudi. Učenci bodo razpuščeni.«
»Slovenski učitelji na vseh ravneh izobraževanja plačani slabše kot kolegi v državah OECD-ja, zaradi česar se postavi pod vprašaj privlačnost učiteljskega poklica.«
»Vrsto let smo opozarjali, da se vsak, ki je šel skozi izobraževalni sistem ali ima svojega otroka v šoli, danes počuti, da je strokovnjak na pedagoškem področju.«
»Čeprav primerjava dosežkov med posameznimi leti po besedah Vogrinca ni 'strokovno korektna, ker so bili preizkusi drugačni', pa je vseeno mogoče ugotoviti določen trend.«
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«