Ključna beseda: NPZ

14. junij 2025

»Tvorjenje jezikovno pravilnih besedil je za učence izziv.«

Državna izpitna komisija komentira težave učencev pri pisanju uradnih e-poštnih dopisov.
14. junij 2025

»Ocenjujemo, da so se učenci zato na preizkus znanja pripravljali bolj temeljito kot običajno.«

Državna izpitna komisija komentira priprave učencev na NPZ zaradi vpliva na vpis v srednje šole.
24. junij 2024

»Petka na eni šoli ni enaka petki na drugi. To drži 101-odstotno in ni pravično. Mi bi pa radi, da imajo otroci kar se da enake pogoje.«

Lara Romih komentira uvedbo obveznega nacionalnega preverjanja znanja za tretješolce in njegov vpliv na enakost ocenjevanja.
30. november 2023

»Bodo naknadno potrebne tudi spremembe zakonov, ki urejajo delovanje srednjih šol.«

Felda je v odgovoru na vprašanje, kaj pomeni 'možnost' upoštevanja rezultatov NPZ-ja pri vpisu na srednje šole, odgovoril, da bodo naknadno potrebne tudi spremembe zakonov, ki urejajo delovanje srednjih šol.
30. november 2023

»Zagotovo bo to prej ali slej v zakonu, je pa tu potreben premislek o spremembah predmetnika.«

Za uvedbo obveznega drugega tujega jezika pa po pojasnilu Felde ni bilo dovolj soglasja.
30. november 2023

»To pomeni, da bodo morali učenci, ki se izobražujejo na domu, po novem opravljati izpite iz vseh predmetov posameznega razreda.«

Odslej naj bi bili izobrazbeni standardi enakovredni s tistimi, ki jih imajo učenci, ki se izobražujejo v šoli.
28. junij 2021

»Čeprav primerjava dosežkov med posameznimi leti po besedah Vogrinca ni 'strokovno korektna, ker so bili preizkusi drugačni', pa je vseeno mogoče ugotoviti določen trend.«

Janez Vogrinc je pojasnil, da primerjava dosežkov med posameznimi leti ni strokovno korektna zaradi drugačnih preizkusov, vendar je kljub temu mogoče ugotoviti trend.
28. junij 2021

»Rezultati, ki so ena od ključnih informacij o tem, kako kakovostno je znanje učencev, spodbudni.«

Janez Vogrinc je izrazil zadovoljstvo nad spodbudnimi rezultati NPZ-ja kot ključno informacijo o kakovosti znanja učencev.
19. marec 2021

»Namen je, da se učenci seznanijo z računalniškim programom za e-testiranje.«

Zupanc poudarja, da s pilotnim e-testiranjem ne bodo preverjali znanja učencev, prav tako ne bo analiz dosežkov.