»Umetnico tokrat zanima odprt format delovnega procesa, ki na vsebinski ravni zagrize v vprašanje patriarhata in njegovega vpliva na individualni in kolektivni imperativ 'drugega spola', medtem ko išče in vzpostavlja mehanizme preseganja tovrstnega (slovenskega) družbenega determinizma.«
»Kot je ob prebiranju novih dramskih besedil ugotovila žirija, je epidemija 'kreativne potenciale slovenskih dramatikov bolj inhibirala kot spodbudila, čeprav bi morda kdo naivno pričakoval nasprotno, zaradi novo ponujene tematike, pa tudi domnevno večje količine časa za samotno in poglobljeno snovanje'.«
»Tema boja za socialno pravičnost, ki je bila močno navzoča v pisanju dosedanjega časa, slabi, v ospredje pa prihaja tema mogočega ali nemogočega bega iz 'metaforičnega ubikvitarnega lockdowna'.«
»Morda samo s to razliko, da so bile v srednjem veku t. i. čarovnice obsojene na grmado, danes pa so obsojene na stigmo noric in psihiatrično obravnavo.«
»Da, bolj kot kadar koli prej. Če smo kdaj pozivale, naj ljudje pridejo našim vsebinam in naporom bližje, nas zdaj vse skupaj pozivam, da ne ostanemo tiho.«
»Kot je povedal Divjak, ga naslov nekoliko straši, ker bi lahko namigoval na njegovo biografijo, vendar predstava črpa iz njegovih mladostniških uvidov in časa, ki je bil 'strašljivo podoben realnosti, ki jo živimo zdaj'.«
»Napeto in večplastno zgodbo, ki bo mlade bralce osvojila z izjemno živimi liki, zanimivo pisateljsko perspektivo, humorjem, bogastvom književnih referenc in še posebej z jezikovno sočnostjo in zvočnostjo.«
»Besedila izkazujejo pestrost dramskih pristopov, ob veristični in bolj linearni dramatiki so tu kompozicijsko okretna dela, ki z mešanjem različnih ravni dramskega dogajanja lovijo tisto neubesedljivo, družbeno in za posameznike pereče, kar seveda hkrati kaže, da del slovenske dramatike stopa vštric z vsemi tendencami, od narativnosti do različnih in razgibanih oblik potujevanja, ki so prisotne tudi pri velikih imenih sodobne evropske dramatike.«
»Mestoma smo opazili nizko stopnjo obvladovanja jezika, ne le slovnice in pravopisa, večji problem je premajhna pozornost na jezikovne razsežnosti, jezikovno karakterizacijo govorcev. Dialekti in drugi substandardni govori so sicer uporabljeni precej pogosto, a nemalokrat, se zdi, v prostodušnem prepričanju, da je z njimi dialog avtomatično pristnejši.«
»Bolj kot veščina v teh besedilih prevladuje želja po izpovedi, enkrat gre za spolno orientacijo, drugič za razkrivanje področij družbene neenakosti in patologije. Kljub temu pa so redke igre ta razmeroma nizek nivo prebile in uspele predstaviti nove glasove in pristope.«
»Mojstrsko napisana, napeta, večplastna zgodba, ki nagovarja prednajstnike, je sicer trdno zasidrana v današnjem času, a se vešče giblje tudi v območju mitskega.«
»Nenavadno doživetje bi rad delil s prijateljem Vidom, a kaj, ko sploh ni priložnosti za to, saj tudi Vid želi z njim deliti novico o vznemirljivem odkritju.«