»Ta nagrada je prva te vrste na enem od največjih filmskih festivalov in bo zagotovo dodatno prispevala k umetniški vrednosti oblike, ki je trajno vplivala na način pripovedovanja zgodb.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjerkoli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjer koli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«
»Za začetek festivala smo iskali film, ki bi v naša temna življenja prinesel svetlobo in optimizem. Peter von Kant je teatraličen tour de force, osrediščen v konceptu zaprtja. V Ozonovih rokah postane ta komorna igra idealna oblika za ljubezen, ljubosumje, zapeljevanje in humor – pravzaprav za vse, kar dela življenje in umetnost tako zapletena.«
»Njegova veličastna in pristna umetniška prezenca je tako močna in prepričljiva, da so oči občinstva uprte vanj, kjer koli se pojavi. Timon Šturbej se s širokim razponom čustev in podob ustvarjalno in pristno zlije z vsako vlogo. Njegova igra je mnogovrstna. Njegov nastop je s subtilnimi izrazi in sugestivno prisotnostjo razorožujoč, večplasten in zasvajajoč – pravo utelešenje igre.«