»Ti trije filmi govorijo o življenju (vseh!) žensk. Pripovedujejo o preteklih in sedanjih bojih s stališča različnih generacij in skupaj učinkujejo kot nekakšen cinematični objem – družno zrenje v boljšo prihodnost.«
»Jugoslovanski režiser je radikalnemu črnemu valu šestdesetih let vdihnil neustavljivo izrazno svobodo, usmerjeno proti vsem oblikam represije […]. V svoji karieri je pol slovenski, pol makedonski filmski ustvarjalec v poetiko in politiko filma vnesel igriv anarhični duh, pri čemer se je v svojih avantgardnih kratkih filmih iz šestdesetih in sedemdesetih let brez diha gibal med fikcijo in nefikcijo.«
»Nominacija je bila hkrati potrditev, da je prikrito družinsko nasilje nad ženskami še kako živa in pomembna tema, o kateri moramo govoriti in se boriti proti normalizaciji takih sužnjelastniških odnosov med moškimi in ženskami, kot so veljali skozi zgodovino.«
»Obravnavana tema filma Babičino seksualno življenje univerzalna resnica, o kateri je treba govoriti, in se boriti proti vsem tovrstnim zlorabam žensk.«
»Naš kratki film, nominiran med tri kratke filme za najvišjo francosko nagrado cezar francoske filmske akademije, ogromen kompliment za našo avtorsko ekipo, slovenski film in slovenski jezik.«
»Morda se Slovenci ne zavedamo čisto dobro, koliko je film vseobsežen, kako veliko ljudi lahko doseže, koliko je pomemben kot kultura, umetnost ter industrija, ki ustvarja veliko delovnih mest.«
»Na Ministrstvu za kulturo se zavedamo, da je bil slovenski film v zadnjih letih finančno podhranjen, kar smo v proračunih za prihodnje dve leti spremenili na bolje.«
»Da bomo prebili meje s celovečerno formo, bomo morali pogumno zagotoviti konkretno povečano količino sredstev. V Sloveniji so talenti, znanje, v tem trenutku generacija predvsem mladih avtorjev, ki sodijo v sam evropski vrh.«
»Film govori o ženskih glasovih, ki so bili skozi zgodovino preslišani, zavračani in zatrti, danes pa imamo priložnost, da o tem spregovorimo in obenem tudi začutimo vso bolečino, ki so jo morale ženske nekoč pretrpeti zaradi patriarhalno strukturiranih odnosov.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma. Želim si, da bi v Sloveniji lahko podpirali nadarjene filmske ustvarjalke in ustvarjalce ter omogočali boljše pogoje za ustvarjanje filmov v Sloveniji.«
»Patriarhalna družba je zatirala pravice žensk na vsakem koraku, njihovo vlogo v družbi in družini pa je pojmovala v okviru ideoloških okvirov in vrednot rimsko-katoliške cerkve, čemur so se tudi upirale posameznice in feministična gibanja. Film razkriva tiho trpljenje večine žensk, zlasti tistih iz nižjih družbenih razredov ter tako odstira del naše pozabljene zgodovine in pomeni tudi pomemben opomin za izgradnjo družbe pravičnosti danes.«