»V predrzni, huronsko smešni biografiji, polni seksa, mamil in hiphopa, člani irske raperske zasedbe Kneecap igrajo same sebe, da bi na svojevrsten način pozvali k zaščiti svojega maternega jezika.«
»Doslej so bili največji oboževalci mojih filmov ljudje, ki imajo različne občutke glede žanra grozljivke. Vedno lahko ob ogabnih delih zapreš oči. V tem filmu lahko uživaš tudi, če ne maraš groznih filmov.«
»Film Štirje mali odrasli raziskuje ljubezen skozi zgodbo o štirih nepopolnih, a očarljivih posameznikih. Juulia, Matias, Enni in Miska želijo zrušiti vsiljene norme monogamije, hkrati pa hrepenijo po občutku varnosti. Po najboljših močeh krmarijo med lastnimi potrebami in potrebami drugih. Toda kako naj človek oceni pravičnost neke odločitve, ko pa vsakdo doživlja stvari na drugačen način?«
»V Črnem čaju obravnavam temo, ki je po mojem mnenju ključna: srečanja. Mojih likov nikoli ne opredeljuje pripadnost določeni skupini. Občutek imam, da so tisti, ki odhajajo, v mislih odšli že veliko prej. Prostovoljni odhod in izgnanstvo lahko povesta veliko zanimivego o identiteti. Vse to skušam izraziti v svojih filmih.«
»Dolga leta sem razmišljal, kako bi njun slog in estetiko apliciral na grozljivko – slasher se mi je zdel najprimernejši, ker so številni primerki prežeti s stilističnim pristopom, ampak samo v prizoru ali dveh.«
»Bog sklene izbrisati človeštvo kot kazen za to, da mu je uničilo njegov krasni vrt. Edini, ki bi ga rad rešil, je Satan – brez človeštva je namreč izgubil svojo službo, on pa je večen lik. Grozno je imeti večno življenje, ne pa službe. Zato poišče mlad par in skuša Boga prepričati, da sta to nova Adam in Eva. Tako bo lahko Bog vendarle uničil "človeštvo". Vse skupaj je komedija.«
»Ne bo Bog, kakršnega smo vajeni. V filmu je Bog narava. Toda narava, ki govori. Oživil jo bom s pomočjo animacije, saj je v prizoru z Bogom vsaj 15 živali. Ne bo enostavno, saj mora delovati realistično. In bo tudi zelo drago. Ampak scenarij je dober; smešen bo za tiste, ki so radi užaljeni.«
»Sam kot čebelar pa bi bil do uporabe prispodob in vzporednic vendarle malce zadržan – vsi namigi o tem, kako pomembno je delovanje v skupnosti in za skupnost, so lahko sicer čisto dobronamerni, vendar je v biološkem smislu čebelja družba kot superorganizem bolj totalitarna, kot se zdi na prvi, recimo temu, romantični pogled.«
»Kot je že na novinarski konferenci v Ljubljani povedala direktorica festivala Tanja Hladnik, so se pri oblikovanju letošnjega filmskega, strokovnega in družabnega programa na različne načine ozrli v preteklost. Tako so na festival pripeljali filme tistih avtorjev, ki so se na Kino Otoku že predstavili v preteklosti.«