»Kot fascinantno pri zgodbi je poudaril dejstvo, da se 'zaplet sicer začne prav prek telefona, a otroci odložijo elektronske naprave in se lova na 'zaklad' lotijo analogno. Odlična nota zgodbe je, da se da zabavati v avanturah tudi brez pametnih telefonov.'«
»Če bi slavni Mark Twain poznal Slovenijo in z njo Piran, bi se poleg tega, da je napisal Toma Sawyerja, nemara odločil še za podobno zgodbo, kot nam jo je v Tartinijevem ključu nanizal avtor Roman Kukovič.«
»Svet je skrivnosten kraj, če ga gledamo skozi oči živali ... Ia, sivi osel z melanholičnimi očmi, na svoji življenjski poti srečuje dobre in slabe ljudi, doživlja veselje in bolečino ter stoično prenaša, kako usoda njegovo srečo naključno spreminja v nesrečo, obup pa v nepričakovano blaženost. A niti za trenutek ne izgubi svoje nedolžnosti.«
»Režiserji uporabljajo intelektualne argumente, da bi pri igralcih dosegli želeni učinek; njihova čustva izzovejo s pomočjo jezika. Jaz pa sem lahko svojega osla k sodelovanju pripravil le z nežnostjo: z besedami, ki sem mu jih šepetal v uho, in s prijaznim božanjem.«
»Osli ne znajo 'igrati', ne morejo se pretvarjati; preprosto so. So nežni, pozorni, spoštljivi, vljudni in zvesti. Živijo v sedanjem trenutku in vse počnejo z vsem svojim bitjem. Nikoli niso narcisoidni. Ne prepirajo se o domnevnih namenih likov in nikoli ne oporekajo režiserjevi viziji. So popolni igralci.«
»Berlin uporabljamo kot trenutek za zagon projekta in snemanje dokumentarnih posnetkov Kristen kot vodje žirije in pogovorov z njo o tem, kako bo postala Sontag.«
»To bo drama, vendar z dokumentarnim vidikom. Kirsten ima čudovit pristop k pripovedovanju zgodb in to je refleksija, zato bo pri tem uporabila dokumentarnost.«
»Trikotnik žalosti razume, kako absurdno je, kadar se bogataši okitijo s plaščem progresivnosti, zato – morda v trenutku samozavedanja – svoje like z brodolomom pomeče z ladje: na njihovem Titaniku jih bo namesto dostojanstvenega orkestra na dno spremljal miks europop uspešnic.«
»Film govori o ženskih glasovih, ki so bili skozi zgodovino preslišani, zavračani in zatrti, danes pa imamo priložnost, da o tem spregovorimo in obenem tudi začutimo vso bolečino, ki so jo morale ženske nekoč pretrpeti zaradi patriarhalno strukturiranih odnosov.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma. Želim si, da bi v Sloveniji lahko podpirali nadarjene filmske ustvarjalke in ustvarjalce ter omogočali boljše pogoje za ustvarjanje filmov v Sloveniji.«