»Rafaela, kot piše Vasari, 'pokopali z vsemi častmi, kar se za tako plemenitega duha gotovo spodobi, na zadnjo pot pa so ga pospremili vsi umetniki, med katerimi ni bilo moža, ki se mu zaradi bolečine ne bi orosilo oko'.«
»Kakor prevladuje spodaj telesnost in mir, ki prehaja v mir duha, tako vidiš, prevladuje spodaj senca, ki se proti vrhu umika svetlobi. Zgoraj preide v luč, večnost in brez madeža. Ali vidiš to stopnjevanje iz telesne mase v breztelesno duševnost. To je genialna enota različnih elementov.«
»Slišal sem, da obstajajo, in srečal sem se s sedanjimi lastniki slik. Obiskal sem jih in bilo je izjemno doživetje.«
»Serija je osupljiv portret skupnosti v New Yorku v času, ko so transspolni ljudje še vedno doživljali veliko krivic in napadov.«
»Umetnost vidi kot 'neoporečno zavedanje duhovnosti, zmožnosti vere, hrepenenja za Bogom.' Zmožnost verovanja je po njegovih besedah naša najbolj izjemna kakovost in le umetnost jo lahko ustrezno prenese v realnost.«
»Z 'zahodno' umetnostjo je prvič prišel v stik na Documenti v Kasslu; po tistem je prijateljem menda priznal, da mora zdaj, ko je videl pokapljana platna Jacksona Pollocka, na novo razmisliti o vsem, kar ve o umetnosti.«
»Ravno v teh norih časih na začetku 21. stoletja, v časih grandioznosti, vseh teh velikih besed, velikih slik, vsega tega bleščanja, tega kiča, vsega tega manipulativnega mehanizma celotne družbe liberalnega kapitalizma, v resnici pozabljamo, kdo sploh smo, kaj nas osmišlja, od kod prihajamo in seveda posledično tudi kam gremo.«
»Slikam samo na črna platna, ker lahko prepoznam tople barve – oranžno, rdečo, svetlo zeleno ... Slikam le takrat, ko je svetlo in sončno, ker lahko vidim sence. Ko je temno in sivo, jih ne.«