»Ne bi bilo slabo, če bi za nekaj časa prepovedali ameriške filme. Tri četrtine planeta razmišljata o filmu z vidika in po merilih ameriške kinematografije … Ljudje morajo spoznati, da so tudi drugi načini snemanja filmov, ne le ameriški.«
»Petdeset let po oktobrski revoluciji ameriški film obvladuje svetovno kinematografijo. Temu ni kaj veliko dodati. Razen da moramo tudi mi na svoj skromni način v mogočnem hollywoodskem imperiju ustvariti dva ali tri Vietname (Cinecittà, Mosfilm, Pinewood itd.), tako v ekonomskem kot estetskem smislu, torej z bojem na dveh frontah. Ustvariti moramo nacionalne, svobodne, bratske, tovariške in prijateljske kinematografije.«
»Serija zajema širok nabor družbenih specifik, ki jih imamo v Sloveniji, in ravno zato je bila pisana tukaj in zdaj za slovensko občinstvo z mislijo na to, kaj se dejansko v Sloveniji dogaja. To pomaga pritegniti gledalce, da jim je vsebina blizu.«
»Serija zajema širok nabor družbenih specifik, ki jih imamo v Sloveniji, in ravno zato je bila pisana tukaj in zdaj za slovensko publiko z mislijo na to, kaj se dejansko v Sloveniji dogaja. To pomaga pritegniti gledalce, da jim je vsebina blizu.«
»O filmu nismo nikoli govorili kot o muzikalu. Raje rečem, da je to film, kjer je glasba ključen element. Meni se to ne zdi velik odmik od prejšnjega filma, kjer ima Arthur v sebi glasbo. V njem je milina.«