»Stopnja na različnih področjih človeškega življenja, ki označuje neki prelomni časovni in situacijski trenutek, od katerega dalje vrnitev v prejšnje stanje ni več mogoča oziroma se njegovim učinkom ni mogoče izogniti ali jih preprečiti.«
»podporo uporabi poslopja za kulturni in umetniški center ... Zdaj, ko so dobili pozornost medijev in zvezdniški eksponat, se stvari lahko začnejo premikati v pravo smer.«
»Le kako naj fotograf, filmar ali umetnik upodobi usodo ljudi, ki jih je najprej prizadela uničujoča vojna ter jim odvzela njihovo domovanje in premoženje, nato pa so jim procesi brutalne tranzicije v neoliberalno družbo odvzeli možnost vzpostavitve temeljev za človeka dostojno življenje?«
»Ta način se mi je zdel primernejši, ker se s temi deli morda nekdo prvič sooči in lahko na njih vadi, kako razumeti in dojemati umetnino. Vsaka umetnina ima več perspektiv. Vsaka bi lahko bila v vseh od petih kategorij, ker vsaka po svoje nekaj izraža.«
»Mislim, da imamo včasih napačen vtis, kaj umetnost je in kaj je bila. To so stvari, ki so bile v sobah, v dvoranah, del družinskih dediščin. Tudi sami umetniki niso bili le to, ampak so bili ljudje, ljubimci, raziskovalci, eksperimentatorji in v umetninah se vse to vedno odraža.«
»In tudi pri slikah je pomemben obrtniški vidik. Gre za spretnost, geometrični princip, ki ga umetnik mora obvladati, da zgodbo učinkovito pove. S tem pa spet pokažem, da lahko na umetnost gledamo z več vidikov – nekaj so čustva, nekaj pa praktične stvari.«
»Razstavljena dela niso ne balzam ne kozmetika in tudi anestetik ne. Gre za izkušnjo roba, ki ga ni mogoče izkusiti v družbi prijateljev ali stanovskih kolegov. To je lahko izključno umetnikovo lastno izkustvo in le iz takšnega izkustva lahko nastanejo resnično dobre in trajne umetnine.«
»Kljub konceptualističnim in postmodernističnim prvinam se nam prikazuje kot klasik in spreten obrtnik, kot čuteč individuum in estet, ki prisluškuje kozmičnemu stvarstvu, se mu čudi in dopušča, da zasije skozi barvit, optimističen izraz.«
»V času, ko so marketing in strategije trženja bolj radikalne kot umetniki, umetnosti ne preostane drugega, kot da se umakne v svoj svet in poskuša izvleči iz njega novo upanje.«