»Na intimnem nivoju je to zgodba o posameznikih, ki živijo realnost, ki jih frustrira, in sta edino, kar jim preostane, edino, s čimer se hranijo, fantazma in hrepenenje po nekem drugem življenju, ki se morda nikoli ne zgodi.«
»Z nesodelujočimi igralci, kar živali so, je treba ravnati spoštljivo. Ne smemo jih motiti v njihovem običajnem življenju, zlasti pa ne vznemirjati, ko gnezdijo. To ni le zakonsko prepovedano, ampak etično in samoumevno obnašanje.«
»Pri živalih, ki živijo v temi pod vodo, se pri snemanju pojavi še dodatna težava. Ne moreš ure in ure čakati v šotoru, kot lahko na primer na kopnem, ampak si časovno omejen zaradi zraka in zaradi vidljivosti. Če se pod vodo premikaš, dvigneš usedline in voda se skali. Predvsem pa moraš za to, da najdeš žival, prižgati luč, s tem jim podreš ravnovesje in zbežijo.«
»Gre torej za zgodbo o tem, kako nam življenje odteka v iskanju hipnih rešitev, da bi začasno osmislili temeljno nezadovoljenost s stvarno realnim v čakanju na neko drugačno življenje nekoč.«
»Gre za izjemno zanimivo predstavo, zato ker govori o holokavstu na drugačen način. Ne govori o taboriščih, ampak o spominu na holokavst. Ukvarja se z našimi interpretacijami, s politično korektnostjo. Vesel sem, da sem lahko naredil to predstavo, saj je to drama, ki prinaša nek nov pristop k pripovedovanju zgodovine.«
»Historijo o stanovanjski problematiki kranjskega velikana Rudija Šeliga pripravlja mlada ekipa ustvarjalcev, ki bo v presenetljivo aktualno dramo vnesla popolnoma sveže poglede novih generacij.«
»Lorenci si želi skupaj z igralci prodreti v korenine njihovega otroštva in skupaj z njimi 'podoživeti' stanja in emocije, ki so jih doživljali ob pripovedovanju pravljic.«