»Zatorej bo nemara tišina, ki jo je sprožil pred nekaj dnevi, tista, ki jo bo najtežje poslušati, saj bo to tišina, ki bo trajala predolgo.«
»Predstava vsakič upošteva specifični prostor, šestčlanska igralska ekipa pa ima nalogo, da v vsakem novem prostoru iz kompleksnega besedila izvabi nove odtenke.«
»Čeprav je bila prva iztočnica za avtorja besedila terorizem, to danes ni glavna tema. Kriminalka je zgodba o posamezniku, njegovi svobodi in državi ... Oba sta prepričana, da rešujeta domovino. Le eden bo zmagal. Tudi dandanes številni mislijo, da rešujejo domovino ...«
»Postaja film iz dneva v dan bolj aktualen. Pa ne zato, ker bi bil danes v Evropi problem beguncev in migracij večji, kot je bil pred leti, temveč zato, ker smo mi iz dneva v dan vse manj človeški.«
»Na dan, ko Lara praznuje šestdeset let, se njen sin Viktor, obetavni pianist, pripravlja na najpomembnejši koncert v karieri. Tankočutna, večplastna zgodba o izgubljenih sanjah, ljubezni do glasbe in zapletenem odnosu med materjo in sinom.«
»To ni novo, priča smo bili izgredom v šestdesetih, po atentatu na dr. Kinga, vsakič, ko preskoči iskra, ker se nam godi krivica ... Ljudje se odzovejo, da bi bili slišani ... Istim dogodkom smo priča spet in spet in spet ... Za to gre: ta država temelji na pobijanju temnopoltih teles.«
»Mojo različico bi bilo lahko dokončati. To bi bilo zame tudi precej katarzično. Sit sem tega, da me napadate zaradi filma, ki ga je obdelal 'Edvard Škarjeroki'. Filma, ki sem ga naredil jaz, ni videl še nihče.«
»Na Krasu imamo kamen tako rekoč v genih. Zato nisem želel preprosto obravnavati zgodbe nabrežinskega kamna, ampak spregovoriti o njem na nov način. Na primer s poudarjanjem zelo izrazite ženske komponente, tako v kamnolomih kot v obrtniških delavnicah.«
»Peščeni portret je bil napisan v 20. stoletju. Slika takrat še oddaljeno prihodnost nafte, kapitalizma in izkoriščanja – pravzaprav pustošenja – naravnih virov. Danes je vse to še veliko hujše. Pred nami je zgodba o odraščanju, a tudi poziv k dejanjem, naslovljen na mlade.«