»Vrstijo se izumi novih elektronskih instrumentov, UI bo neprestano prisotna tudi pri ustanovitvi novih vmesnikov, razvoju ‘razširjene realnosti, ‘virtualne realnosti’, ‘spleta stvari’ ... Zlata doba elektronske glasbe bo šele prišla, saj z več strani dobiva spodbudne impulze.«
»Ta opera sodi med tista njegova dela, v katerih je dramaturško učinkovito povezal posamezne tonalitete z nekaterimi liki ali skupinami, da bi jasno predstavil razlike med liki in družbenimi položaji, ki jih zasedajo.«
»V drami se Svetina na pretanjen način sooča z življenjem Ade Škerl, nepriznane in zanikane pesnice v našem prostoru, kar je velika kulturna sramota, in predvsem tudi z njenimi osnovnimi dilemami.«
»Beethoven, s svojim (sprva) velikim občudovanjem Napoleona, občudovanjem, ki se pozneje sprevrže v prezir in sovraštvo, je vsekakor zelo neposredna asociacija na film Mladi Medardo.«
»Vi, ki me obtožujete, da sem zloben, trmast in ljudomrzen, kako napačno me sodite! Vi pač ne poznate skrivnostnega vzroka … Upal sem, da se mi bo zdravje izboljšalo, končno pa sem se moral sprijazniti s tem, da je bolezen trajna … Pridi torej, Smrt, pogumno ti bom gledal v obraz.«
»Ko sem prišel v Ljubljano, sem bil v naši takratni skladateljski skupini Pro musica viva takoj ujet v kompozicijsko-tehnične skrajnosti, kot so bile dodekafonija, serialnost, elektronska glasba in podobno.«