»Dogovorili smo se, da vsak naredi še kanček domače naloge. Dobili se bomo predvidoma sredi aprila, ko bomo verjetno res lahko natančno povedali, v kakšnih rokih je stvar izvedljiva.«
»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»Eno je interventni zakon, s katerim bi omogočili subvencioniranje potnikov, ne letalskih družb. Subvencije bi šle za destinacije, ki jih bomo z ministrstvom za gospodarstvo določili kot ključne.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Tudi zahodna obvoznica je vključena v proračune za leti 2023 in 2024. Iščemo možnosti, da bi stvari še nekoliko pospešili, tako da bi se gradnja teh treh odsekov, ki so zdaj predvideni, končala namesto leta 2026 v letu 2025.«
»Medtem ko prvotni predlog na področju urejanja odvoza poškodovanih oz. pokvarjenih vozil z avtocest in hitrih cest ni predvideval sprememb veljavne ureditve, po kateri ta velja zgolj za tovorna vozila, se je s sprejemom omenjenega amandmaja posebna ureditev odvoza razširila tudi na osebna vozila.«
»Želimo na ta način ljudi prepričati in jim pokazati, da se z uporabo javnega prevoza da priti skozi dan, skozi vse obveznosti, ki jih imamo.«
»Če bi Slovenija prehitevala z uvedbo tahografov, bi to pomenilo le dodatno administracijo in stroške za podjetja ter posledično zmanjšanje njihove konkurenčnosti.«